Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

"Για τη ΔΕΗ Παγκρατίου"


"Κάλεσα σήμερα 10 Ιουνίου 2010 το γραφείο της ΔΕΗ στο Παγκράτι , η ωρα ηταν 09¨15 το πρωι .
Στο δευτερο χτυπημα βγηκε τηλεφωνητης και με ενημερωσε οτι ειμαι σε γραμμη προτεραιοτητας , ολα καλα μεχρι εδω , αφου μου επανελαβε το μυνημα αλλη μια φορα ακουστηκε ενα μπιπ και ξανα τηλεφωνητης...
με ενημερωσε με το ακολουθο μυνημα : ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΙΛΗΜΜΕΝΕΣ - ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΛΕΣΤΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ !!! και μετα Κλικ !!! και μου το εκλεισε .
Δεν πιστευα στα αυτια μου , στο εξωτερικο σε καθε σοβαρη εταιρια υπαρχει μηνυμα που λεει οτι η κληση σας ειναι σημαντικη - σας παρακαλουμε περιμενετε και μαλιστα σε εταιριες μεγεθους ΔΕΗ σου ανακοινωνει και τον μεσο χρονο αναμονης .
Εδω τους ειναι τελειως αδιαφορο τι μπορει να τους θέλεις , παρε αργοτερα ρε και κλικ στο κλεινουν .
Ειναι ή δεν ειναι νοοτροπια δημοσιου αυτο ???
Και πριν βιαστει κανεις να πει οτι εγινε μια φορα, και στις 9:25 προσπάθησα και μου το κλεισαν στη μαπα το ρημαδι το γραφειο της ΔΕΗ Παγκρατιου ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ







Share on Facebook