Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Άκης Τσοχατζόπουλος: «Δεν είμαι κροίσος, ούτε... φαύλος κερδοσκόπος»


"ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΤΗΣ... ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ"

Μέσω τρισέλιδης γραπτής ανακοίνωσης ο πρώην υπουργός, Ακης Τσοχατζόπουλος καταγγέλλει ότι όλα όσα ακούγονται και γράφονται σχετικά με την αγορά του διαμερίσματος στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου είναι " κατασκευασμένα στοιχεία, με σκοπό να τον παρουσιάσουν ως "ένα φαύλο κερδοσκόπο που τώρα ξεσκεπάστηκε". Αποδίδει...



...δε, την όλη επιχείρηση σε μία εκ των υστέρων προσπάθεια "εξόντωσης των πολιτικών του ιδεών και απόψεων".

Ο Άκης Τσοχατζόπουλος για την κατοικία στη Διον. Αρεοπαγίτου και την απόκτησή του υποστηρίζει πως: "Τον Απρίλιο του 2010, όπως έχω ήδη δηλώσει, αποκτήσαμε μέσω τραπεζικού δανεισμού 800.000 ευρώ και εγγραφής σχετικής υποθήκης, καθώς και με ίδιους πόρους, διαμέρισμα δευτέρου ορόφου στο ακίνητο της Δ. Αρεοπαγίτου και όχι βέβαια το συνολικό ακίνητο, όπως σκόπιμα προβλήθηκε. Εκεί μάλιστα διαμέναμε από το 2007 με ενοίκιο βάσει μισθωτηρίου συμβολαίου με την ιδιοκτήτρια αμερικανική εταιρεία Νομπιλις Ιντερνάσιοναλ. Το ενοίκιο πληρωνόταν μέσω τραπεζικού λογαριασμού μέχρι τον Απρίλιο 2010, οπότε προχωρήσαμε με την σύζυγό μου στην αγορά του, όταν πληροφορηθήκαμε ότι η ιδιοκτήτρια εταιρεία είχε την πρόθεση να το πωλήσει".

Ο πρώην υπουργός τόνισε πως"Δεν συνιστά αθέμιτο πλουτισμό, ούτε έγινα κροίσος εκ της πολιτικής, επειδή κατά τα σαράντα χρόνια της διαδρομής μου σ’ αυτήν αγόρασα με δανεισμό ένα διαμέρισμα στα Μελίσσια Αττικής το 1991, που πωλήθηκε το 1996 για ν’ αγοραστεί ένα άλλο στο Ψυχικό, το οποίο και παραχώρησα στην πρώην σύζυγό μου.


"Όλα αυτά είναι γνωστά και αναλυτικά κατατεθειμένα διαχρονικά στις αρμόδιες αρχές. Όπως επίσης είναι γνωστό, ότι για 15 χρόνια από το 1974 έως το 1990, καθώς και για άλλα 14 χρόνια από το 1996 μέχρι το 2010 -με τη δεύτερη σύζυγό μου-, διέμενα με ενοίκιο σε διάφορες κατοικίες στην Αθήνα", αναφέρει ο 'Ακης Τσοχατζόπουλος.

Ο πρώην υπουργός καταγγέλλει προσπάθεια να του "χρεώσουν "ακίνητα που αποτέλεσαν αντικείμενο της επαγγελματικής δραστηριότητας της κόρης του Αρετής, θέμα για το οποίο, όπως είπε, θα δώσει απαντήσεις και η ίδια.



Share on Facebook