"Πως είναι δυνατον η κυβέρνηση να επιβάλλει στα μέσα μαζικής μεταφοράς ( Μετρό , Τραμ , ΗΣΑΠ , ΕΘΕΛ , Προαστιακό , ΗΛΠΑΠ )να έχουν κοινό εισιτήριο αξίας 1 ευρώ ενώ παράλληλα... να έχει συμφωνήσει στην καταβολή 2,7 ευρώ για μια και μόνο διέλευση στην Αττική Οδό . Διευκρίνίζω οτι : στην πρώτη περίπτωση με 1 ευρώ μπορείς , χωρίς καμμία άλλη απαίτηση , για μιάμιση ώρα να χρησιμοποιήσεις οποιαδήποτε μέσο επιθυμείς , σε όποια κατεύθυνση επιθυμείς , όσες φορές το επιθυμείς . Στην δεύτερη περίπτωση κάνοντας χρήση του δικού σου αυτοκινήτου , καταναλώνοντας την δική σου βενζίνη και πληρώνοντας 2,7 ευρώ μπορείς να κάνεις μια και μόνο μια διέλευση . Τα παραπάνω εξηγούν το γεγονός οτι όλες οι δημόσιες μεταφορές είναι καταχρεωμένες ενώ η Αττική Οδό παράγει υπερκέρδη . Ο ιδιώτης γνωρίζει οτι κρατώντας υψηλές τιμές στο μονοπωλιακό μαγαζί που του χάρισε το κράτος θα έχει πάντα κέρδος . Το κράτος γνωρίζει οτι κρατώντας χαμηλά τις τιμές στις εταιρείες που κατέχει θα καταφέρει να τις χρεωκοπήσει και να τις δώσει τζάμπα στους " στρατηγικούς επενδυτές " . Η χώρα ξεπουλιέται . Πουλήθηκε ο ΟΤΕ . Πουλήθηκε η Ολυμπιακή .Πουλιούνται τα λιμάνια , ο ΟΠΑΠ , ο ΟΣΕ , οι κράτικες τράπεζες . Σε λίγα χρόνια τα βαρίδια του σήμερα θα παράγουν κέρδη . Άραγε είμαστε έξυπνοι εμείς που τα ξεφορτωνόμαστε ή αυτοί που τα αγοράζουν ;"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook