Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

"Ο κλητήρας έγινε πορτιέρης στο Υπουργείο Υγείας;"


"Αναγκάζομαι να σου γράψω καθώς το χθεσινό συμβάν στο Υπουργείο Υγείας στην Οδό Στουρνάρη με έφτασε στα όριά μου....
Κατευθύνομαι με το αυτοκίνητό μου προς πλατεία βάθης εχθές γύρω στις 12 το μεσημέρι για να πάω στο Δήμο ΑΘηναίων στην οδό Λιοσίων και να ρωτήσω κάποιες πληροφορίες για διευθέτηση θεμάτων της οικογενείας μου.
Καθώς είμαι στην οδό Στουρνάρη βλέπω μια θέση κενή σχεδόν προς το τέλος της οδού Στουρνάρη, μετά το Υπουργείο Υγείας και σε θέση ...
που δεν απαγορεύεται το παρκάρισμα....
Καθώς παρκάρω έρχεται ένας τύπος γύρω στο 1,60 , με γυαλιά ,γύρω στα 35-40, λίγο παχουλός,και βαρόντας μου το τζάμι με δύναμη μου λέει αυτολεξεί : "πάρτο από εδώ γιατί θα το ψάχνεις το αμάξι σου,απαγορεύεται. "

Ξαφνιάστηκα είναι η αλήθεια και αυτό με έκανε να αντιδράσω με νεύρα λέγοντάς του : "και ποιος είσαι εσύ που θα βαρέσεις την περιουσία μου και θα μου πεις τι θα κάνω? Εδώ επιτρέπεται το παρκάρισμα"...
Η απάντησή του ήταν ακόμα πιο εξοργιστική: ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ.ΑΜΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΔΩ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ....ΔΡΟΜΟ ΠΡΙΝ ΤΑ ΠΑΡΩ.....!

Εγώ δεν το δέχτηκα αυτό και από τα νεύρα μου άρχισα να φωνάζω και να του ζητάω το όνομά του με υψωμένο- είναι αλήθεια- το τόνο της φωνής μου....πεισματικά μου έλεγε ότι δεν μου το δίνει και εγώ φυσικά του ζήτησα να πάμε στον προϊστάμενό του! Μου έλεγε ότι λείπει και να έρθει δεν θα τον δω ....ήρθαν κάτι τύποι εντωμεταξύ και του είπαν να φύγει....Δεν άκουσα το όνομά του καθώς δεν το λέγαν ούτε οι άλλοι για αυτό και έδωσα την περιγραφή του καθώς το έιδα να πηγαίνει μέσα στο Υπουργείο Υγείας....δεν το συνέχισα και μετανιώνω για αυτό, αλλά είδα ότι εκεί ήταν κάποιοι συγκεντρωμένοι με πανό και είπα δεν θα βγάλω άκρη μέσα στο χαμό και είχα και δουλειά.

Για το λόγο αυτό ,
ΡΩΤΩ κ. ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ (γιατί να είμαι ειλικρινής σε έχω σε κάποια υπόληψη)...ΟΝΤΩΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΔΩΘΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΑΝ ΠΟΡΤΙΕΡΗΔΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΡΑΝΕ ΞΕΝΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ?ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΟΤΑΝ Ο ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΑΠΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ ?
Αναγκάζομαι να γράψω το συμβάν αυτό καθώς δεν το έχω καταγράψει στο κινητό .....Ελπίζω ότι μέσω της δημοσιοποίησης ίσως ακούσουν και ευαισθητοποιηθούν κάποιοι.

Την επόμενη φορά δεν θα κάτσω έτσι....ΤΟ ΑΚΟΎΤΕ ΣΤΟ ΥΓΕΙΑΣ?"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ







Share on Facebook