Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

«Θέλω και περιμένω»


Την ώρα που στον Ολυμπιακό περιμένουν τον Σωκράτη Κόκκαλη να δώσει την εντολή για τον προπονητή, ένας από τους βασικούς υποψήφιους για τον «ερυθρόλευκο» πάγκο, ο Γκρεγκόριο Μανθάνο, εξέφρασε ανοιχτά την επιθυμία του να αναλάβει την ομάδα του Πειραιά...


Όπως τόνισε ο 54χρονος προπονητής θέλει να δουλέψει στον Ολυμπιακό, αλλά ακόμη δεν έχει στα χέρια του κάποια πρόταση από τους ανθρώπους της ομάδας, με τους οποίους όπως αποκάλυψε διατηρεί φιλικές σχέσεις.

«Αν υπάρξει κάποια καλή πρόταση θα την εξετάσω. Είμαι ανοιχτός. Θέλω να έρθω και να δουλέψω στον Ολυμπιακό. Δεν ξέρω όμως κάτι. Το θέμα των επαφών με τις ομάδες το χειρίζεται ο μάνατζέρ μου. Εγώ δεν έχω μιλήσει με κάποιον από τον Ολυμπιακό», τόνισε στον «Πρωταθλητή» ο Ισπανός τεχνικός για να συνεχίσει:

«Είχαμε έρθει πέρυσι το καλοκαίρι στην Αθήνα για ένα φιλικό με την ΑΕΚ και μετά το τέλος του αγώνα πήγαμε για φαγητό στον Πειραιά με τον κ. Χρυσικόπουλο και κάποιους κοινούς φίλους. Τους γνωρίζω τους ανθρώπους της ομάδας και έχουμε κουβεντιάσει αρκετά στο παρελθόν. Δεν έχω όμως κάποια επικοινωνία μαζί τους για να αναλάβω τον Ολυμπιακό».

«Ξέρω πολλά»

Κλείνοντας ο Γκρεγκόριο Μανθάνο επεσήμανε ότι γνωρίζει πολλά για τον Ολυμπιακό: «Δεν μου είναι άγνωστος ο Ολυμπιακός. Ξέρω πολλά πράγματα για την ομάδα. Την έχω αντιμετωπίσει σε ματς προετοιμασίας, ενώ έχω πάρει αρκετές πληροφορίες από φίλους και συμπατριώτες μου που έπαιξαν στην Ελλάδα. Μου έχει μιλήσει για τον Ολυμπιακό και το ποδόσφαιρό σας ο Ζούλιο Σέζαρ, ο Χουανφράν και άλλοι. Αν μου γίνει πρόταση, θα είμαι προετοιμασμένος».

Επαφές για το συμβόλαιο

Μπορεί ο Γκρεγκόριο Μανθάνο να αρνήθηκε τις επαφές με τον Ολυμπιακό, ωστόσο σύμφωνα με το ρεπορτάζ ο εκπρόσωπος του Ισπανού προπονητή, Μανουέλ Κιλόν, βρίσκεται σε ανοιχτή γραμμή με τους «ερυθρολεύκους». Οι πληροφορίες αναφέρουν, μάλιστα, ότι έχουν γίνει συζητήσεις ακόμη και για το συμβόλαιο του 54χρονου τεχνικού.

Και Αλεξανδρής

Αυτό που πρέπει, ωστόσο, να επισημανθεί είναι ότι ο Μανθάνο δεν είναι ο μοναδικός υποψήφιος για τον πάγκο του Ολυμπιακού. Πάντα δυνατά «παίζει» η περίπτωση του Αλέκου Αλεξανδρή που φέρεται να αρέσει στον πρόεδρο για το γεγονός ότι γνωρίζει πολύ καλά τους νεαρούς παίκτες της ομάδας και μπορεί να τους προωθήσει. Ψηλά στη λίστα βρίσκεται και ο Μανόλο Χιμένεθ, ενώ κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει την έκπληξη με κάποιο όνομα που δεν έχει ακουστεί.

sportdog

Share on Facebook