Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Μην είμαστε... αχταρμάς


“Την φιλοσοφία του πρέπει να περάσει οπροπονητής στους ποδοσφαιριστέςώστε να μην γίνουμε αχταρμάς” ισχυρίστηκε οΚώστας Μήτρογλου τονίζοντας παράλληλα τηνπικρία του...


για την μη συμμετοχή του στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Ο επιθετικός του Ολυμπιακού μιλώντας στην εφημερίδα “Φως” γνωστοποίησε, πλην των άλλων, τις“αμαρτίες”που έχει κάνει κατά το παρελθόνενώ παράλληλα μίλησε και για τηνπροετοιμασία της ομάδας κάνοντας λόγο για... πολύ τρέξιμο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του “Γερμανού”:

Για την προετοιμασία της ομάδας:"Σε σύγκριση με τις προηγούμενες προετοιμασίες η φετινή έχει πιο πολύ τρέξιμο. Στο φιλικό πέτυχα πέντε γκολ και θα μπορούσα να πετύχω περισσότερα. Ήταν το πρώτο παιχνίδι, προσπαθούσα να βρω ρυθμό, να μπω στο κλίμα του αγώνα και ξέρω μέσα μου ότι έπρεπε να βάλω άλλα πέντε γκολ. Αυτό με τρέλανε!".

Ποια είναι η φιλοσοφία του Λίνεν; "Θέλει πρώτα να περάσει την φιλοσοφία ότι πρέπει ο ένας να σέβεται τον άλλο. Οι παίκτες μεταξύ τους και οι παίκτες τον προπονητή ή το αντίστροφο. Να μην είναι... αχταρμάς. Να είμαστε πάντα συγκεντρωμένοι. Αυτή είναι και η γερμανική νοοτροπία άλλωστε. Θα κάνει καλό στην ομάδα είμαι σίγουρος".

Για το πέρασμα του Ζίκο από τον Ολυμπιακό: "Δεν θέλω να πω ότι για όλα έφταιγε ο προπονητής. Εμείς είμαστε επαγγελματίες. Έπρεπε να προσέχουμε την ζωή μας. Με τον Ζίκο κάναμε ότι γουστάραμε. Δεν μας επέβαλε ποτέ πειθαρχία. Αλλάξαμε βέβαια και πολλούς προπονητές. Είναι πολύ δύσκολο αυτό για έναν ποδοσφαιριστή. Μέχρι να συνηθίσει την φιλοσοφία του ενός, φεύγει και πάμε σε άλλον με διαφορετική φιλοσοφία".

Για την εξωγηπεδική του ζωή:"Εγώ ξενυχτάω τι να σου πω. Θα σου μιλήσω ανοιχτά. Τη χρονιά με τον Βαλβέρδε είχα κάνει μια φορά μαλακία. Δεν ήξερα ακριβώς πως έπρεπε να λειτουργήσω ως παίκτης. Το καταλαβα τότε και πέρσι δεν έβγαινα από το σπίτι μου. Όμως να σου πω κάτι; Είμαι 22 ετών. Δεν έβγαινα τις Πέμπτες ή τις Κυριακές όταν παίζαμε την Κυριακή. Μπορεί να έβγαινα μια φορά το μήνα ή μια φορά το δίμηνο όταν δεν είχαμε αγώνες. Εγώ αγαπώ το ποδόσφαιρο. Δεν θέλω να κάνω μαλακίες και να δίνω δικαιώματα στους άλλους να λένε οτιδήποτε για μένα".

Για την Εθνική ομάδα και αν είχε θέση στο Μουντιάλ: "Πιστεύω ότι έπρεπε να πάω στη Νότιο Αφρική. Είχα στεναχωρηθεί πολύ όταν με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι αποκλείστηκα. Σκεφτόμουν και την Εθνική όλον αυτόν τον καιρό, όταν έπαιζα με τον Ολυμπιακό, αλλά όταν με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν είμαι στην αποστολή δεν ξέρεις πως ένιωσα. Πρώτος σκόρερ στον Ολυμπιακό και στο Τσάμπιονς Λιγκ και δεν πήγα. Από την στεναχώρια μου δεν έβλεπά τους αγώνες της Εθνικής. Βέβαια χάρηκα που τα παιδιά έφεραν την πρώτη νίκη σε παγκόσμιο κύπελλο, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούσα να δω τα ματς από την στεναχώρια μου. Είδα μόνο αυτό με την Αργεντινή τυχαία σε μία καφετέρια. Σκεφτόμουν ότι θα μπορούσα να ήμουν εκεί να βοηθήσω".

sportaction


Share on Facebook