Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

"Η απληστία και η ληστεία των τραπεζών σε όλο τους το μεγαλείο"


"Σήμερα το πρωί πήγα στο υποκατάστημα της Alpha bank στου Ζωγράφου, με απώτερο σκοπό να ενημερωθώ για όλες τις κινήσεις του λογαριασμού μου για το προηγούμενο έτος 2009. Δεν φτάνει που μου έκαναν παρατήρηση που δεν ενημερώνω τακτικά το βιβλιάριό μου (να σημειώσω ότι ενημερώνομαι ηλεκτρονικά από την υπηρεσία webbanking που με είχαν ...
πρήξει να αξιοποίησω) αλλά μου είπαν ότι θα πρέπει να μεταβώ στο υποκατάστημα ! που άνοιξα λογαριασμό (Μαρκόπουλο Αττικής!!!!) και να χρεωθώ ...15 ευρώ για τη πρώτη σελίδα και 50 λεπτά για κάθε επιπρόσθετη εκτυπωμένη σελίδα (????!!!). Ένιωσα έκπληξη και οργή. Ζητάω τις κινήσεις του λογαριασμού ΜΟΥ και ΜΕ χρεώνουν σχεδόν 16-17 ευρώ. Αυτό ήταν το κερασάκι στη τούρτα της αηδίας για τη συγκεκριμένη τράπεζα. Αύριο κιόλας διακόπτω την προθεσμιακή μου κατάθεση σε αυτούς και κινώ διαδικασίες για μεταφορά του λογαριασμού μου σε άλλη τράπεζα."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook