"Με λύπη μου διάβασα μιά ψευδή - καταγγελία - δυσφήμιση στη σελίδα σας, για ένα περιστατικό που έγινε στον ΟΑΕΔ Π. ΑΞΙΟΥ. Ήμουν παρών στο περιστατικό και θα ήθελα να αποκαταστήσω μια μεγάλη αδικία.Η εν λόγω υπάλληλος, που υποτίθεται είναι ανάγωγη, είναι υπάλληλος που πάντα με προθυμία και ευαισθησία εξυπηρετεί τον κόσμο. Στις 2/6/10 που ήμουν στο χώρο υποδοχής, την άκουσα να καλεί 20 νούμερα για ανανέωση κάρτας, να πάνε σε διπλανό γραφείο για να τελειώσουν πιο γρήγορα διότι είχε μεγάλη αναμονή. Τότε ένας κύριος που ήταν στην αρχή της νέας σειράς...
άρχισε να φωνάζει ότι αν δεν τους μετέφερε θα τελείωνε πιο γρήγορα. Ευγενικά η υπάλληλος του είπε κύριε δεν χάσατε εσείς τίποτα, διότι είστε δεύτερος στη σειρά και τελειώνετε σε ένα λεπτό,προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε το σύνολο των ανέργων. Τότε εκείνος ωριόμενος είπε: Ξέρεις ποιός είμαι εγώ; Είμαι γνωστός του Διευθυντή. Ευγενικά του εξήγησε ότι δεν αξίζει να φωνάζει διότι δημιουργεί ένταση χωρίς λόγο. Εκέίνος συνέχισε να φωνάζει και οι παρευρισκόμενοι του εξηγούσαν ότι η κυρία πάντα εξυπηρετεί και να ηρεμήσει. Εκείνος κινήθηκε προκλητικά προς το μέρος της υπαλλήλου φωνάζοντας "εγώ σας πληρώνω και θα δείτε τι θα πάθετε όλοι σας". Θεωρώ άδικο να κατηγορούμε τους υπαλλήλους που καθημερινά εξυπηρετούν 500 και 700 άτομα και πάντα με προθυμία και να δυσφημούνται υπάλληλοι σαν την εν λόγω κυρία που ενδιαφέρεται για τους πολίτες και αποτελεί κόσμημα και παράδειγμα υπαλλήλου προς μίμηση από τους πολλούς και όντως αδιάφορους υπαλλήλους."
ΕΝΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ
Share on Facebook