Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

"Έλεος με τα λεωφορεία"


"ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΙΣΩΣ ΒΡΩ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΟΑΣΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 11 ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΦΤΑΝΩ ΣΤΙΣ 11:35 ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ Α3 Η ΤΟ Β3 (ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝΕ...



ΚΑΙ ΤΑ 2 ΕΝΤΩΣ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΑΠΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΕΤΑΙ).

ΛΟΙΠΟΝ, ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12:17 ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ Α3, ΠΕΡΑΣΑΝ 2 ΑΛΛΑ ΑΣΧΕΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ 8 (!!!!!) ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΑΝΕ "ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ" !!!! ΤΑ 2 ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ !!! ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΩ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ 10 ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ (ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΡΩΝΕ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 11 ΠΕΡΝΑΝΕ 5-8 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝΕ ΑΠΛΑ "ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ" ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ "ΤΡΩΜΕ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΟΦΤΕ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ" !!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

---------------------------------------------------------------------------------

"αγαπητε ανιδεε αναγνωστη για τα λεοφωρεια που λες οτι δεν περνανε στην ωρα τους κ πως τρωνε δρομολογια οι επιβατες.. τα παραπονα σου να τα κανεις στο υπουργειο μεταφορων που εχει να προσλαβει οδηγους 3 χρονια τωρα.αυτο κ μονο ειναι αρκετο για να λειπουν δρομολογια η να κοβονται γραμμες καθημερινα.τα εκτος υπηρεσιας που βλεπεις δεν μπορω να καταλαβω τι σχεση εχουν με το λεωφορειο που περιμενεις εσυ.δεν σου περασε απτο μυαλουδακι σου οτι μπορει κ να σχολανε οδηγοι απο αλλες γραμμες? αντι να πας να φωναξεις εκει που πρεπει καθεσαι κ γραφειÏ! ‚ στο ιντερνετ λες κ θα λυθει το προβλημα μεσα απο ενα μπλογκ.για συνελθε λιγακι σε παρακαλω γιατι γινεσαι γραφικος!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------


"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ "ΑΝΙΔΕΕ" ΟΧΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΣΙΟΙ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΙ. ΣΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΖΟΥΜΕ ΑΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΕΓΩ (!!!) ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΟΥ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΓΝΩΣΤΟΣ. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΕ.

ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ (Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ "Μ" ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ) ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΠΟΙΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΩΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΣΟ ΝΩΡΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ. ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΟΛΗ, ΤΑ ΜΜΜ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΣΤΙΣ 11:30 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΔΗΓΟΙ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΣΧΟΛΑΝΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ 12 ΜΕ 12 ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΑΣΗ.

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΟΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ....ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΓΛΥΚΑ. ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ "ΓΡΑΦΙΚΟΣ"

Α ΚΑΙ ΠΟΥΣΑΙ; ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΙ...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΩ....Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΤΗΝ ΕΧΩ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------------

"εσυ θα επρεπε να ντρεπεσαι που εισαι λογικα αλλος ενας δημοσιος λαμογιουπαλληλος και βριζεις τον ανθρωπο που περιμενε μια ωρα το λεωφορειο του. η ξατασταση στον οασα ειναι ανυποφορη. θυμαμαι κατι απεργιες πριν κανα μηνα που οι οδηγοι βαζανε το εκτος υπηρεσιας μια ωρα (!!!) πτιν την εναρξη της απεργιας. και κατι αλλους που δε σταματουσαν για να μπουν πακιστανοι που κι αυτοι ανθρωποι ειναι και κατι αλλους που πεταξαν απο το λεωφορειο μια γρια γυναικα επειδη ειχε μαζι της την καρεκλιτσα της. ντροπη σας. και φιλοι του τρωκτικου μην το κρυψετε αυτο το μηνυμα. βγαλτε το να ακουστει η αληθεια."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook