"Πήγα λοιπόν σήμερα το απόγευμα στο κατάστημα για να πάρω γάλα για το παιδί μου το οποίο είναι μόλις 8 μηνών. Πάρκαρα το αυτοκίνητο λίγο πιο πέρα και κατέβηκα για να πάω στο Μάρκετ.Φτάνοντας...
όμως στην είσοδο με σταμάτησε μία κυρία, η οποία προφανώς δούλευε εκεί ( αφου φορούσε μπλουζάκι της Εταιρίας ) και μου είπε, με ειρωνικό χαμόγελο, πως δυστυχώς δεν μπορώ να περάσω διότι τα κατάστημα έχει κλέισει.
Της είπα πολύ ευγενικά πως ήθελα μόνο να πάρω γάλα για τον μικρό και τίποτα άλλο.
Η απάντηση όμως που πήρα ήταν ότι αν άφηνε εμένα να περάσω θα έπρεπε να αφήσει και τα άλλα 3 άτομα που περίμεναν πίσω μου ( τα οποία άτομα ήταν πιο πρίν αποεμένα εκεί ).
Κοίταξα το ρολόι μου και η ώρα ήταν 20:43 ακριβώς, οι πόρτες του καταστήματος ήταν ακόμη ανοικτές και το ωράριο στην τζαμαρία έγραφε ''ώρες λειτουργίας'' 08:00 - 21:00.
Χωρίς να δώσω έκταση στο θέμα έφυγα και γύρισα στο αυτοκίνητο για να πάω σπίτι μου.
Αναγκάστικα λοιπόν να κάνω βόλτες περίπου μιση ώρα για να βρώ κάποιο μίνι μάρκετ που να είχε το γάλα που έπρεπε να πάρω για τον 8χρονο γιο μου.
Τα έντεκα ευρω που ξόδεψα τελικά για να πάρω γάλα απο το Φαρμακείο αντιστοιχούν σε μία περίπου κούτα που θα έπερνα απο το Μάρκετ!!
Και το μεγαλύτερο θέμα δεν είναι τα λεφτά αλλά το ότι οι υπάλληλοι εκει μέσα δεν ξέρουν να συμπεριφέρονται.
Απορώ πως μια τέτοια μεγάλη αλυσίδα επιτρέπει στους υπαλλήλους της να συμπεριφέρονται με τέτοιο τρόπο στους πελάτες της και ειδικά τώρα που είναι δύσκολος ο καιρός και σίγουρα κανείς δεν θέλει να χάνει λεφτά και πελάτες. Γιατί πελάτες θα χάσει σίγουρα μετά απο αυτό, και βέβαια όχι μόνο εμένα."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------
"Μηπως λεω μηπως εισαι λιγο εαυτουλης?Γιατι δεν σκεφτεσαι κ τους υπαλληλους που δουλευουν κ θελουν να πανε σπιτια τους?
κ προφανως αυτο ειναι πολιτικη της εταιριας και μαλλον το οτι λεει ως τις 9 εννοει οτι στισ 9 θα πρεπει να κλεισει δηλ 9 παρα τουλαχιστον θα πρεπει να εχουν φυγει οι πελατες
και το οτι σου ειπε οτι αν αφησει σε αφηνε να μπεις θα πρεπε να μπαιναν κα ιοι αλλοι που περιμεναν μου φαινεται περα για περα σωστο
γιατι θα πρεπε να καποιος να ανγκαστει να κατσει στη δουλεια του εστω και ενα τεταρτο παραπανω μονο κ μονο επειδη εσυ δεν προμηθευτηκες εγκαιρως τα χρειαζουμενα?
και οχι μονο το απαιτεις αλλα το καταγγελεις κιολας."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Έχει γίνει μόδα και πλέον σχεδόν όλα τα καταστήματα,σούπερ μάρκετ,τράπεζες,ταχυδρομεία θεωρούν ότι στις 14.00 η στις 21.00 π.χ. πρέπει να έχουν σχολάσει και κλείσει τα φώτα,δεν καταλαβαίνουν ότι είναι υποχρεωμένοι να είναι ανοιχτές οι πόρτες του καταστήματος όσο διαρκεί το ωράριο.Το LIDL το κάνει πάρα πολύ έντονα και στο παρελθόν έχω στείλει καταγγελία εδώ στο Τροκτικό αλλά δεν δημοσιεύτηκε.Τα συνεργεία καθαρισμού αρχίζουν και καθαρίζουν τα πατώματα άπο τις 20.30 όσο ο κόσμος είναι μέσα για να έχουν τελειώσει μέχρι τις 21.00.Δεν υπάρχει πουθενά προειδοποίηση ότι το πάτωμα είναι βρεγμένο,Μια μέρα παραλίγο θα έπεφτα,δεν είχα προσέξει ότι είναι βρεγμένα κάτω.Πρέπει να φτάσουμε στο σημείο να χτυπήσει κάποιος άνθρωπος και να κάνει μήνυση το κατάστημα ώστε να βάλουν μυαλό.Θα γίνω γραφική και θα αναφέρω ότι στο εξωτερικό 20.59 μπορείς να περάσεις την πόρτα και όσες φορές βρέθηκα να ψωνίζω εκεί τα περισσότερα καταστήματα κλείνανε μισή ώρα μετά μέχρι να εξυπηρετηθούν όλοι οι πελάτες.Δεν τολμάνε να σφουγγαρίσουν τα πατώματα όσο υπάρχει κόσμος μέσα και αν τυχόν το κάνουν γίνεται με μεγάÎ! �η προσοχή και με πινακίδες γιατί εκεί δεν παίζουν,οι μηνύσεις πέφτουν βροχή!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Εγω ειχα αντιθετη εμπειρια σε πολυκαταστημα στον Στ.Λαρισης.
Μπηκα στις 20:58 και εκανα τα ψωνια μου κανονικα. Απλα στις 21.05 ακουστηκε ενα μυνημα απο τα μεγαφωνα οτι το καταστημα εχει κλεισει και οτι τα ταμεια θα παραμεινουν ανοιχτα μεχρι να εξυπηρετηθει ο κοσμος.
Ονομα μαγαζιου δεν λεω αλλα ανοιξε προσφατα..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook