Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

"Να λέμε και τα καλά"


"ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ Η/Υ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟΥΣ
ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ.
ΕΤΣΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1,5 ΜΗΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΜΙΝΙ LAPTOP DELL ΜΕ ΤΟ
ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ YOU.GR , ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΑΠΟ ΤΟ "ΒΑΛΕ ΒΓΑΛΕ" ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΤΣΑΝΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ, ΦΘΑΡΘΗΚΕ ΤΟ ΣΗΜΑ
(ΠΟΥ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΕΔΩΣΑ ...
250 ΕΥΡΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ)
ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΠΗΡΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ DELL ΠΟΥ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ
ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟ ΙΔΙΟ (ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑ ΟΜΩΣ)
ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ Η ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ YOU.
ΕΤΣΙ ΠΗΓΑ ΣΤΟ YOU, ΟΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΜΕΡΕΣ ΜΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΑΛΛΟ
ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ Σ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΣΗΜΑ
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΗΓΓΕΛΕ ΝΕΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΟΛΑΣ ΜΕΡΑ.
εΤΣΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ DELL ΑΡΧΙΚΑ, ΣΤΟ YOU ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΙ
ΣΤΗ INFOQUEST ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook