Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Η στρατηγική παραπλάνησης του ανθρώπου απο τα ΜΜΕ


Λύσεις? Υπάρχουν. Και είναι αρκετές.

Αλλά δεν μπορεί ο καθένας, μόνος του, να τις ανακαλύψει.

Μόνο να τις αισθανθεί. Όταν ψάχνεις απεγνωσμένα για λύσεις,... για να διαμορφώσεις ΑΠΟΨΗ και να τις ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ με τον συνάνθρωπο σου, τότε στρέφεσαι, απο συνήθεια ή ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, στα ΜΜΕ.

Και κει έρχεται η πληροφοριακή καταιγίδα, η προπαγάνδα, οι πληρωμένεςαπαντήσεις. Έρχονται οι "εταιρείες", τα καρτελ.

Η 4η εξουσία (ΜΜΕ) που κυριαρχεί.

Που ενθυλακώνει και την 1η (νομοθετική) και τη 2η (εκτελεστική) και τη 3η εξουσία (δικαστική). Που τις τρέφει και τρέφεται απο αυτές.


Ψάχνεις να ακούσεις τη φωνή του απλού λαού. Αυτή που άκουγαν οι πατεράδες και οι παπούδες μας στο καφενείο. Τα ξεκάθαρα λόγια. Την φωνή που θα εκφράσει και ΧΑΡΑ αλλά και ΑΓΩΝΙΑ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ, όταν νιώθουμε έτσι.


Φωνές με νηφαλιότητα, με αυθεντική αγάπη για τον απέναντι. Όχι ψευτο-καυγάδες στα τηλεπαράθυρα.


Όχι να σου λένε ΕΝΑ όταν είναι ΠΕΝΤΕ τα θέματα.

Η θάλασσα είναι πολύ θολή για να ψαρέψεις για λύσεις.

Μάλλον, όμως, μας έχουν κοροϊδεψει.

Δεν ψαρεύουμε σε θάλασσα, αλλά σε ΕΝΥΔΡΕΙΟ.

Οι λύσεις που μας παρουσιάζουν περιορίζονται σε ένα μικρό πεδίο,προκαθορισμένο σε meeting rooms Εταιρειών "Δημοσιών Σχέσεων" και "Επικοινωνίας".

Όλοι θέλουν έναν image maker! Μια Civitas... (δες εδώ)

Είναι απλό. ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ.

ΕΞΩ. ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΑΣ. ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ.

ΤΟ ΕΝΥΔΡΕΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ.

Και όπως πολύ εύστοχα το είπε ο Τσόμσκυ, και περιγράφει άριστα τη ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ τους:

"The smart way to keep people passive and obedient is to strictly limit the spectrum of acceptable opinion, but allow very lively debate within that spectrum."

ΠΗΓΗ: http://hypethros.blogspot.com/2010/06/blog-post_4726.html


Share on Facebook