Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

"Γιατί μας σκοτώνουν;"


"Σου στέλνω για να σου πω και εγώ το παράπονο μου. εδώ και και 2 χρόνια δουλεύω σε μεγάλη επώνυμη εταιρεία και τους τελευταίους τρεις μήνες καθυστερούν να μας πληρώσουν μια Βδομάδα τουλάχιστον! Το ξέρω θα μπορούσε να ήταν και χειρότερα αλλά θέλω να καταλήξω στο ότι δεν ενδιαφέρετε κανένα στέλεχος για τους εργαζόμενους του, το αν θα δυσκολευτεί να περάσει τον μήνα, έχει γίνει πλέον τακτική απ΄οτι φαίνεται δυστυχώς! Και όταν προσπαθείς να ...
ενημερωθείς από τους υπευθύνους σύμφωνα με τα δικαιώματα του εργαζομένου, σε γεμίζουν ψέμματα λες και δουλεύουμε σε κάποια άλλη εταιρία λες και δεν ξέρουμε τι γίνετε και αν έχουν λεφτά να μας δώσουν.Τα δουλεμένα μας λεφτά. Αν τι να τους πούμε τι λέτε ρε ΠΑ...ΡΕΣ μας δουλεύετε κύριε επιχειρηματία? δεν τα θέλουμε τα ψιλά σας ρε και εσείς να καλοπερνάτε και να κάνετε μεγάλη ζωή, αλλά εκεί είναι που το ράβουμε το στοματάκι γιατι ΠΕΙΝΑΜΕ
παρά τις επενδύσεις τις εταιρείας το προσωπικό πάντα παραμένει απ΄τα τελευταία.
Λοιπόν πείτε μου με τι όρεξη μετά ο υπάλληλος να δουλέψει με τι κουράγιο θα χωθεί στα χαρτιά του ,ξέροντας πως είναι αβέβαιο το πότε θα πληρωθεί τις ώρες που έχει ξοδέψει για να τα οικονομούν άλλοι, αλλά δυστυχώς κάποιοι πάντα θα είναι οι κατώτεροι. Είμαι και εγώ από τα παιδιά τον 600 ευρώ,περιμένω πότε θα με χαρτζιλικώσουν γιατί για χαρτζιλίκι μιλάμε με τα ψορολεφτά τους. Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας ΞΕΝΕΡΩΝΩ με όλα αυτά που γίνονται, μου έκοψαν τα φτερά μου για το μέλλον μου σε αυτή τη χώρα που τόσο αγάπησα.Δεν θέλω να γίνω κλέφτης ούτε παράνομος θέλω να ανταμείβομαι γι αυτό που κάνω!
Θ ηθελα να ευχαριστήσω το ελληνικό κρατος που εκοψε τα φτερα σε ολους τους νεοεργαζομενους και στα παιδια που θα βγουν συντομα στη ελληνικη εκμεταλευση."

ΕΞΑΓΡΙΟΜΕΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ






Share on Facebook