Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

"Βαρέθηκα να είμαι Ελληνας"


"Κάποτε έλεγα ότι είμαι Ελληνας και καμαρωνα. Τώρα ντρέπομαι. Ντρέπομαι που βλέπω το κράτος μου να κάνει τους φτωχούς φτωχότερους προσπαθώντας να λύσει το πρόβλημα της κρίσης που αυτό δημιούργησε. Δεν νομίζω να είναι η λύση η σύνταξη του πατέρα μου. Δεν νομίζω να είναι η λύση ο μισθός...



της γυναίκας μου. Δεν νομίζω να είναι η λύση η εξαθλίωση η δική μου. Στην Ελλαδα υπάρχουν άνθρωποι που έχουν να δώσουν και δεν μιλάω για αυτούς που δούλεψαν και τα έβγαλαν αλλά για αυτούς που μας δούλεψαν και τα έβγαλαν. ΒΑΡΈΘΗΚΑ να είμαι Ελληνας. Βαρέθηκα να ακούω λόγια και λόγια. Βαρέθηκα να ακούω για κινητρα επενδύσεων που αφορούν μόνο αυτούς που τα λένε. Δώστε ρε κίνητρα να γίνουν μικρές βιωσιμες επιχειρήσεις στην ελλαδα σε μια χώρα που εισάγει τα πάντα. Μην έχετε μόνο την κονομα στο μυαλό σας. Και αυτές επενδύσεις είναι αλλά μάλλον επειδή δεν έχουν ρεγαλο δεν μαδ κάνουν. Τι να πω πια. Είστε αστειοι και γελοιοι και αλλά πολλά αλλά και που τα λέω. Τελικά η καλύτερη επιχείρηση είναι να ανοίξεις ΕΝΑ κράτος. Οταν έχει κέρδη τα μαζευρις και όταν έχει ζημιές πάλι τα μαζευεις. Καλή. μπιζνα.
Αυτά από έναν ακόμα ηλίθιο που πίστεψε και έμεινε στην Ελλαδα."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Απαράδεκτος αναγνώστη του troktiko φίλε! Εγώ να βαρεθώ που είμαι Έλληνας και να ντρέπομαι; Να ντρέπεσαι που είσαι ηττοπαθής και μεμψίμοιρος, με συγχωρείς κιόλας !Εγώ να ντραπώ που είμαι Έλληνας; Γιατί μερικοί έφτιαξαν στα μέτρα αρκετών νόμους για να τρώνε με χρυσές κουτάλες, εις βάρος των υπολοίπων; εγώ φταίω που δεν μπήκε κανείς μέσα ;
Εγώ φταίω που είμαι γεμάτος γύρω μου με ανθέλληνες ; Και μόνο αυτό δείχνει την αξία του Έλληνα !Μια ζωή δεν μας χώνευαν μια ζωή ζήλεια, μια ζωή να μας διαλύσουμε θελαν! Θα τα καταφέρουν ; δεν θα τα καταφέρουν; Ότι και να γίνει,10 ζωές να ζούσα, Έλληνας σε όλες ήθελα να ήμουν!!!Φαντάσου να ήμουν Γερμανός! Μια μάτια στην ιστορία και εκεί πραγματικά θα με έκανε όχι να ντρέπομαι αλλά να μη με μπορώ να αντικρύσω την υπόλοιπη ανθρώπινη κοινωνία ! Θα μου πεις και εκεί κάποιοι λίγοι φταίνε ! Για αυτό φίλε Έλληνας και μόνο !Όλοι τους μου χρεωστάνε!
Ε Λ Λ Η Ν Α Σ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"Ντρέπεστε που είστε Έλληνες επειδή δεν έχετε καλούς μισθούς; Ντρέπεστε για τη καταγωγή σας επειδή οι πολιτικοί μας είναι σκ**α; Είναι λόγοι αυτοί για να ντρέπεστε για τη καταγωγή σας;
Καλύτερα να λέτε ΔΕΝ ΑΞΙΖΩ να είμαι Έλληνας. ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΕΝΑΣ ΚΛΑΨΙΑΡΗΣ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ να γεννηθεί Έλληνας. Αυτά βλέπουν στο εξωτερικό και γελάνε. Μόνο εμείς έχουμε άτομα που σκέφτονται έτσι.
ΠΟΥΘΕΝΑ δε θα βλέπατε ΠΟΤΕ άνθρωπο να ντρέπεται για τη χώρα και τη καταγωγή του επειδή εκεί τον εκμεταλεύονται. ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΤΕ! ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΨΙΦΗΖΕΤΕ Ν.Δ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!
Άλλα θα συμφωνίσω μαζί σας: δεν θα έπρεπε άτομα σαν εσάς να έχουν τη τιμή να γεννηθούν Έλληνες. Θα έπρεπε να είναι οτιδήποτε άλλο."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook