"Αγόρασα πριν σχεδον 2 χρόνια (ιουνιος 2008) laptop turbo-x ,και εγω κατοπιν προτροπης του πωλητη ,αξίας περιπου 1250 ευρώ.
Από την πρώτη στιγμή... παρουσίαζε προβλήματα στην λειτουργία του.
Συγκεκριμένα ,πάγωνε συχνότατα η οθόνη και κολούσε ,χωρίς λογο.
Το πήγα 3-4 φορές στο κατάστημα που αγοραστηκε.
Καθε φορά μου λέγαν ότι το επισκευασαν και πηγαίνοντας στο σπιτι καθε φορα είχε το ιδιο πρόβλημα.
Μεχρι που κοντα στα χριστουγεννα τους το ξαναπήγα και τους είπα οτι τους τον κανω δωρο,δεν τον θελω,ας τον κρατησουν να τον χαιρονται,εκτος και αν αποφασισουν να τον επισκευασουν.
Μετα απο 2-3 βδομάδες μου τον παραδωσαν.
Μου ειπαν αλλαξαν μητρικη και η αληθεια ειναι οτι δουλευε(ασχετα αν το αρχικο μηχανημα ειχε 4gb Μνημη και εγω το παρελαβα με 2gb,μικρο το κακο με αυτα που τραβηξα,)
Δούλεψε 4-5 μηνες και ξαφνικα, μαυρη οθονη με μια μαυρη γραμμη στη μεση....
Μεγαλη ατυχία,ακριβως 12 μήνες και κάτι μερες ,μετα την αγορα (1 χρονο ήταν η εγγυηση,αν και να πω την αληθεια δεν ξερω τι συμβαινει σε τετοιες περιπτωσεις αφου το μηχανημα ειχε συνεχως προβληματα)
Αποστολη στην αθηνα και κόστος επισκευης....450¤!!!!!!!!!!! γιατι η καρτα γραφικων ηταν πανω στην μητρικη και επρεπε να αλλαχθει ολοκληρη.
Φυσικα επελεξα να μην επισκευαστει(με τις ωρες που εχασα,τις μερες που δεν ειχα το laptop(αλλα και τις μερες που τον ειχα υπολειτουργουσε) συν οτι κυνδυνευε η ψυχικη μου υγεια,δεν αντεχα παραπανω και αλλωστε τα λεφτα τις επισκευης παιρνω netbook ή αλλο φτηνο laptop)
Φυσικα όχι απλα δεν ξαναγοραζω Turbo, alla δεν ξαναπατω στο συγκεκριμένο καταστημα,ουτε η οικογενεια μου ,και αρκετοι απο τους φιλους μου επισης."
Αναγνωστης κατοικος ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ
-------------------------------------------------------------------------------
"Αντιμετωπισα πριν απο 5 μηνες ακριβως την ιδια περιπτωση στο πλαισιο Ευκαρπιας. Εγιναν 2 αλλαγες μητρικης και αλλες 2 διαφορετικες προσπαθειες για επισκευη. Την 5η φορα πηγα στο καταστημα φωναξα τον υπευθυνο και τον ενημερωσα πως αν δεν λυθει το προβλημα την ιδια μερα, εγω δεν προκειται να βγω απο το καταστημα, οτι θα φωναξω την αστυνομια μεσα στο καταστημα και θα απευθυνθω στην προστασια καταναλωτη.
Η εγγυηση σου δεν εχει ληξει! Γνωριζες οτι σε καθε επισκευή ανανεωνεται για οσο διαστημα ισχυε οταν αγορασες τη συσκευη! Το προβλημα μου λυθηκε σε 1 ωρα, δεν δεχτηκα την επισκευη, απαιτησα ή τα χρηματα μου πισω η ολοκαινουριο υπολογιστη, πραγμα το οποιο εγινε. Ειναι καλο να γνωριζουμε καποια βασικα νομοσχεδια ως καταναλωτες."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------
"Εχω διαβασει κι εγω κατα καιρουσ τισ διαφορεσ αναρτησεισ που εχουν γινει για το πλαισιο. εγω δεν εχω να πω κατι για την ποιοτητα των προιοντων τουσ απλα θα ηθελα μια απαντηση απο τουσ ειδικουσ στο εξησ ερωτημα....γιατι τα ιδια ατομα που συναντω να δουλεουν στο καταστημα στισ 9 το πρωι, τα ιδια βρισκω να δουλεουν και στισ 8 το βραδυ? τι γινετε εκει μεσα?δουλεθουν 12 ωρα τα παιδια και μαλιστα ορθια γιατι δεν εχω δει να εχουν καπου καθισματα..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------
"Την περασμένη Παρασκευή αγόρασα ένα modem-router από Πλαίσιο στη Θεσσαλονίκη. Όταν άνοιξα τη συσκευασία στο σπίτι διαπίστωσα οτι το σακουλάκι μέσα στο οποίο ήταν το router είχε ένα αυτοκόλλητο με το οποίο σφράγιζε το σακουλάκι, μόνο που το αυτοκόλλητο ήταν ήδη σκισμένο και το σακουλάκι ήδη ανοιχτό... Διαπιστώνω επίσης οτι ένα από τα καλώδια δεν ήταν δεμένο με το κλασικό συρματάκι, αλλά λυμένο και το συρματάκι χύμα μες στο κουτί... Φυσικά,κατάλαβα οτι κάποιος το είχε ανοίξει πριν από μενα και επίσης θυμήθηκα οτι ο υπάλληλος κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια για να βγάλει το router από το ράφι,καθώς αυτό βρισκόταν κρυμμένο πίσω απ'ολα τα άλλα και "μόνο του".. Για να μην τα πολυλογώ, είπα να δοκιμάσω μήπως κ δεν ήταν ελαττωματικό και απλά το είχαν ανοίξει για "επίδειξη".. Φυσικά το router δεν δούλευε... Εξάντλησα κάθε προσπάθεια εγκατάστασης του, αφου μίλησα και με τους τεχνικούς του Πλαισίου οι οποίοι επέμεναν οτι έχει πρόβλημα το λειτουργικό μου κ να μου στείλουν κάποιο τεχνικό επί τόπου... Φυσικά αρνήθηκα και πήγα στο Πλαίσιο για να κάνω αλλαγή.. Εκεί, οι υπάλληλοι επέμεναν οτι ήθελαν να το ελέγξουν για να δουν οτι όντως δε δουλεύει (!) κ μετα από 2-3 μέρες να με ενημερώσουν για το αν θα μου δώσουν άλλο ή αν θα ξαναπάρω αυτό που και ήταν ανοιχτό και δεν δούλευε! Φυσικά κ πάλι αρνήθηκα εξηγώντας οτι δεν πρόκειται να το ξαναέπαιρνα για τους παραπάνω λόγους! (Όντως είπαν ήταν ανοιχτό για λόγους "επίδειξης"....αντε το router πάει κ έρχεται...το καλώδιο όμως...?) Δεν ζήτησα ποτέ τα λεφτά μου πίσω..μια απλή αλλαγή ζήτησα..!! Μετά από πολλά πολλά λόγια και αφού είδαν την πίεση μου να ανεβαίνει αποφάσισαν να μου κάνουν την πολυπόθητη αλλαγή η οποία έγινε φυσικά χωρίς κανένα πρόβλημα...
(Ελπίζω το router να πήγε στα σκουπίδια και όχι πάλι πίσω στο ράφι!)"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook