Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

"Ο νομάρχης-λαμπατέρ και ο ρατσιστικέος"


"Έγραψαν πάλι οι "διάσημοι" όλων των χώρων και αυτή την εβδομάδα.
Αν μου επιτρέπετε, θεωρώ ότι την ατάκα της εβδομάδας την είπε ο "λεξιπλάστης" Σάκης Ρουβάς.
Διαφωνείτε;
- Νίνο: "Αγαπώ τα πάντα που υπάρχουν πάνω στη γη, τα φυτά, τις μύγες."
(Τα κουνούπια θα...

μείνουν παραπονεμένα;)

- Παναγιώτης Ψωμιάδης: "Και τα φώτα να σβήσουν και η κάμερα να σβήσει, πάλι εγώ θα λάμπω."

(Αμφιβάλλει κανείς;)

-Από μεσημεριανό πάνελ: "Ο Νίκος Γεώργας είναι ο Έλληνας Σούζαν Μπωλ."

(Του χρόνου θα βρούμε και τη Σούζαν Τάπερ)

- Σάκης Ρουβάς: "Ναι, για μένα πάει αυτό. Μην είσαι ρατσιστικέος απέναντί μου."

(Κι όμως, έτσι ακριβώς το είπε. Δείτε στο 7ο λεπτό αυτό το βίντεο αν δεν το πιστεύετε!)

- Γιώργος Αυτιάς: "Τυφώνας Ριχάνα στο Φάληρο. Αυτή την λένε Ριχάνα στην Αμερική. Ριάνα είναι ελληνιστί."

(Κι εμείς το λέγαμε τόσο καιρό λάθος...)

- Αλέξανδρος Μπουρδούμης: "Μου έκαναν πρόταση για πορνό"

(Τι γίνεται τελευταία; Μόδα έγινε!)

- Ευγενία Μανωλίδου: "Δεν έχει χρειαστεί να κάνω αισθητικές επεμβάσεις. Πάντα όμως με ενδιαφέρει το θέμα και το 'ψάχνω' σιγά σιγά!"

(Ωχ. Δε λέω τίποτα άλλο. Ωχ!)

- Κάτια Δέδε (Playmate): "Χίλιες φορές να βγάλω τα ρούχα μου παρά την προσωπικότητά μου"

(Μήπως γιατί μόνο αυτό σας ζήτησαν;)

- Νάταλι Θάνου (μοντέλο/τραγουδίστρια): "Βλέπω ότι όλες προσπαθούν να με αντιγράψουν πια. Ε, ήμαρτον.Όλοι μ’ αντιγράφουν. Σε λίγο θα πάρεις και εσύ ένα μικρόφωνο να τραγουδήσεις. Ήμαρτον"

(Μη φοβάσαι Νάταλι, καμία δε σε φτάνει. Ήμαρτον!)"
http://mediasoup.gr/

Share on Facebook