Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

"Γιατί μας κάνετε τη ζωή μας κόλαση κ. υπουργέ υγείας;"


"Αγαπητό τρωκτικό, είμαι νεφροπαθής και υποβάλλομαι 4 φορές τη ββομάδα σε 4ωρη αιμοκάθαρση.Πήγα σήμερα στο φαρμακείο να πάρω τα φάρμακα του μήνα και μου είπαν ότι πρέπει να πάω στον...



ελεγκτή του ΙΚΑ για να τα θεωρήσει επειδή ένα σκεύασμα που παίρνουμε καθημερινα όλοι οι νεφροπαθείς, για το φώσφορο,κάνει το κουτάκι πάνω από 150 ευρώ.Δεν λογαριάζω την ταλαιπωρία που μας υποβάλουν,το ότι είμαστε άνθρωποι που μέρα παρά μέρα την περνάμε στο νοσοκομέιο,καλά όταν βγάλανε τη διάταξη δεν ξέραν τις τιμές των φαρμάκων των παθήσεων;Νομίζουν ότι παίρνουμε ασπιρίνες. Ασχετοι,ανάλγητοι.Με την ταλαιπωρία των νεφροπαθών,που έχουμε καταδικαστεί να ζούμε με ένα μηχάνημα αιμοκάθαρσης, νομίζουν ότι θα σώσουν τα ταμεία που οι ίδιοι βουλιάξανε;Μας φτάνει ο σταυρός που κουβαλάμε,μη μας φορτώνουνε κι άλλα."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΟΛΑΣΗ!ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ Ο ΝΕΦΡΟΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΙΟΥΝΙΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΑ ΦΑΡΜΑΚΑ, ΕΑΝ ΕΧΕΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΗΣ,ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΜΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ ΕΤΣΙ!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook