Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Τεό Θεοδωρίδης Γιατί έκλαψε στο δικαστήριο;


Ένας από τους δύο επώνυμους μάρτυρες υπεράσπισης στη δίκη του Τεό Θεοδωρίδη, ο φίλος του και σύμβουλος επικοινωνίας Γιάννης Καζανίδης, περιγράφει την εικόνα του Τεό σήμερα, αφηγείται όλα όσα έζησε μαζί του, αλλά και όσα του εκμυστηρεύτηκε στο τηλέφωνο –μέσα από τη φυλακή– την Τρίτη, την επόμενη μέρα....




της καταδίκης του σε 18 χρόνια. Πώς είχατε γνωριστεί με τον Τεό; Με τον Τεό γνωριστήκαμε το Σεπτέμβριο του 2004 σε ένα πάρτι, λίγο πριν φύγει για το διαγωνισμό στον οποίο είχε λάβει μέρος, όπου κέρδισε τελικά τον τίτλο του ωραιότερου άντρα του κόσμου. Όταν αργότερα πήγε στο Λος Άντζελες, με έπαιρνε τηλέφωνα από εκεί, επειδή ήξερε ότι είχα κάποιες γνωριμίες, για να τον βοηθήσω. Εγώ τότε, επειδή γνώριζα από κοινούς μας γνωστούς ότι έκανε χρήση ναρκωτικών, είχα άρνηση απέναντί του. Εκείνος προσπαθούσε να έρθουμε σε επαφή γύρω στους τέσσερις μήνες και εγώ έλεγα στη γραμματέα μου να τον αποφεύγει. Μέχρι που το Φεβρουάριο του 2005, ύστερα από μεγάλη επιμονή του ίδιου, ήρθε τελικά στο γραφείο μου. Συζητήσαμε και τελικά άλλαξα όλη την κακή εικόνα που είχα για εκείνον, κατάλαβα ότι ήταν ένα παιδί που είχε ευαισθησίες, μου έδειξε ένα άλλο πρόσωπο. Εκείνη τη μέρα μου είχε πει «θέλω να με αναλάβεις», εγώ του απάντησα «για να σε αναλάβω εγώ θέλω κάποια χρήματα», συμφώνησε και την επόμενη μέρα μου κατέθεσε στο λογαριασμό μου κάποια λεφτά. Εκεί κατάλαβα ότι αυτό το παιδί ήθελε πολύ να κάνει πράγματα στη ζωή του, είχε στόχους. Ξεκινήσαμε, κάναμε όλο του το πλάνο, είχα κανονίσει να δώσει την πρώτη του μεγάλη συνέντευξη στο Down Town, ακολούθησαν δεκάδες φωτογραφήσεις στην Ελλάδα, αλλά κυρίως στο εξωτερικό, η καριέρα του είχε εκτοξευθεί.


yupi.gr
Share on Facebook