Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

«Δεν πάω πουθενά, εδώ θα μείνω»


Πανικό προκάλεσε στις αρχές της εβδομάδας η έντονη φημολογία περί επιθυμίας του Ζιλμπέρτο Σίλβα να αποχωρήσει αυτό το καλοκαίρι από τον Παναθηναϊκό. Το ThePlayer.gr σας αποκαλύπτει τα όσα είπε ο Βραζιλιάνος άσος όταν αυτές οι φήμες έφτασαν στα αυτιά του στη Νότιο Αφρική, βάζοντας τα πράγματα στη θέση τους...
Τα πάντα ξεκίνησαν από δημοσιεύματα στην πατρίδα του Ζιλμπέρτο, που ανέφεραν πως το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού για τον Φάμπιο Ρόσεμπακ είχε να κάνει με την επικείμενη αποχώρηση του αρχηγού της Σελεσάο από το «τριφύλλι» για να επιστρέψει στη Βραζιλία.

Ένα σενάριο που πήρε υπερβολικές διαστάσεις στην Ελλάδα και έδωσε το έναυσμα προκειμένου να ξεκινήσει ένα γαϊτανάκι φημολογίας σχετικά με το μέλλον του μεγαλύτερου αστεριού (μαζί με τον Σισέ) του Παναθηναϊκού.

Όλες αυτές τις ημέρες πολλοί άνθρωποι από το φιλικό του περιβάλλον, ακούγοντας αυτές τις φήμες, θέλησαν να επικοινωνήσουν με τον ίδιο για να μάθουν την πραγματικότητα από τον πλέον αρμόδιο.

Ωστόσο, υπήρχε μια σημαντική παράμετρος… Το πρώτο παιχνίδι της Εθνικής Βραζιλίας απέναντι στη Βόρειο Κορέα την περασμένη Τρίτη. Ο Ζιλμπέρτο δεν έβλεπε τίποτα άλλο από το συγκεκριμένο ματς και για αυτό δεν είχε απαντήσει στις «ενοχλήσεις» που του είχαν γίνει από τη χώρα μας.

Τελικά, μετά και την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της αναμέτρησης ο Βραζιλιάνος αμυντικός μέσος του Παναθηναϊκού επικοινώνησε με τα φιλικά του πρόσωπα στην Ελλάδα και έφτασαν και στα δικά του αυτιά αυτές οι φήμες.

«Πράσινος» και του χρόνου

Το ThePlayer.gr είναι σε θέση να σας αποκαλύψει ποια ήταν η απάντηση του Ζιλμπέρτο Σίλβα σε αυτά τα σενάρια. Και η οποία δεν αφήνει το παραμικρό περιθώριο παρερμηνείας από κανέναν!

«Το έχω ξεκαθαρίσει εδώ και καιρό ότι είμαι χαρούμενος από τις αγωνιστικές συνθήκες στον Παναθηναϊκό, αλλά και από τη ζωή μου στην Ελλάδα. Πως βγήκε πάλι αυτό; Δεν υπάρχει περίπτωση να φύγω από τον Παναθηναϊκό πριν ολοκληρωθεί το συμβόλαιό μου. Εφόσον βέβαια θέλει και ο Παναθηναϊκός να μείνω. Εγώ από τη μεριά μου δεν πάω πουθενά. Έχω συμβόλαιο ένα χρόνο ακόμα και σκοπεύω να το τιμήσω» ξεκαθάρισε ο 34χρονος άσος.

Το σκέφτεται για... πάντα!

Μάλιστα για τα σενάρια επιστροφής του στην Βραζιλία για να κλείσει την καριέρα του ο Ζιλμπέρτο άφησε όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά, αν και φάνηκε πως θα ήθελε να κρεμάσει στο τα παπούτσια του με το «τριφύλλι». «Όταν τελειώσει το συμβόλαιό μου θα δούμε τι θα γίνει. Δεν μπορώ να ξέρω από τώρα. Ίσως επιστρέψω στη Βραζιλία, ίσως όμως να κλείσω και στον Παναθηναϊκό την καριέρα μου κάποια στιγμή αν είναι δυνατόν. Εγώ από την πλευρά μου θα το ήθελα».


http://www.theplayer.gr





Share on Facebook