Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Καταγγελία για Κωτσόβολο

Οι άτοκες δόσεις είναι έντοκες!


Πήγα κι εγώ που λέτε στον Κωτσόβολο να δω αυτήν την περίφημη προσφορά -25% στις τιμές μετρητοίς και με 25 άτοκες δόσεις. Που να φανταστώ, όμως, ότι θα έφευγα από το κατάστημα με μια σύμβαση δανεισμού από την Alpha bank και φέσι το...

ονομαστικό επιτόκιο 14,4%!!

Με λίγα λόγια, επειδή σήμερα που είναι η τελευταία ημέρα της προσφοράς θα έφευγα ταξίδι, πήγα χτες βράδι στον Κωτσόβολο της Νέας Ιωνίας να πάρω το ψυγείο που ήθελα. Μου λέει λοιπόν η πωλήτρια ότι από αρχική τιμή 328 € με έκπτωση 25% πάμε στα 246€, δηλαδή σε 10€ μηνιαία δόση με 25 άτοκες. Μου βάζει μόνη της χρέωση παράδοσης (γύρω στα 16€), κι αν εγώ δεν ρώταγα για τη σχετική επιβάρυνση, εκείνη δεν θα μου έλεγε τίποτα. Πάω λοιπόν στο ταμείο για να δώσω τα στοιχεία μου, και μου λένε ξαφνικά ότι το σύνολο είναι 288 €, δηλαδή περίπου 11 €/μήνα και με πρώτη δόση 26€. Στην εύλογη απορία μου πώς τα 246 γίνανε 288€, πήρα την απάντηση ότι μπαίνουν και κάποια διαχειριστικά έξοδα και έξοδα ασφάλειας των δόσεων. Κουβέντα για την Alpha, για υπογραφή δανείου με επιτόκιο και τα σχετικά. Επειδή λοιπόν ήταν περασμένες 9 μμ και το κατάστημα έκλεινε, δεν επέμεινα κι εγώ περισσότερο. Έδωσα τα προσωπικά μου στοιχεία (ακόμα και πόσα χρόνια μένω στο σπίτι που νοικιάζω, πόσα χρόνια εργάζομαι στον εργοδότη που είμαι, καθώς και στοιχεία ενός συγγενικού προσώπου), συμφώνησα για το ποσό, υπέγραψα τέσσερα έγγραφα και έφυγα περιχαρής.

Όμως, σήμερα το πρωί που ξανακοίταξα την απόδειξη και τα έγγραφα που υπέγραψα, γέμισα οργή και αγανάκτηση, γιατί διαπίστωσα ότι πήρα το ψυγείο μου με 25 έντοκες δόσεις και με καταναλωτικό δάνειο της Alpha bank! Θα μου πείτε, πώς κάνω έτσι για τα 25 € που θα πάνε στην τράπεζα, στο κάτω-κάτω, 1€ το μήνα είναι, ένα τόσο ασήμαντο ποσό. Μα, γι’ αυτό ακριβώς εκνευρίζομαι, επειδή μας πιάνουν όλους κορόιδα οι μεγαλοεπιχειρηματίες και οι τράπεζες, ακόμα και για τόσο ασήμαντα ποσά!! Γιατί, πρώτα-πρώτα, ποιος μου είπε εμένα ότι θα υπογράψω δάνειο με την Alpha και ποιος με ρώτησε αν συναινώ σε κάτι τέτοιο; Και ύστερα, είναι ασήμαντο το ποσό των 25 € του επιτοκίου, επειδή κι εγώ πήρα ένα μικρό ψυγείο. Αν έπαιρνα μια συσκευή των 1.500 €, ανάλογα με το ποσό της αγοράς θα ανέβαινε και το ποσό που θα βουτούσε η τράπεζα.

Αυτά λοιπόν για τις «ΑΤΟΚΕΣ» δόσεις του Κωτσόβολου, για να εμπεδώσουμε καλά ποιον υπηρετούν οι μεγάλες επιχειρήσεις και πώς όλοι μας τελικά, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, στηρίζουμε τις τράπεζες και τα μεγάλα αφεντικά. Και η κυβέρνηση να τα ξεχάσει τα παραμύθια περί κοινωνικής πολιτικής, γιατί κανένας δεν τους πιστεύει πια. Αφού ετοιμάζονται κι αυτοί να μας αρπάξουν ό,τι θάχουν αφήσει οι τράπεζες με τα «φρουτάκια» και τα σχετικά. Αλλά, όχι! Αν αυτοί έχουν πέσει και προσκυνάνε το μεγάλο κεφάλαιο που διαφεντεύει τον κόσμο, δεν θα το κάνουμε κι εμείς!! Δεν θα παραδώσουμε τα όπλα αμαχητί, κι ας το ξέρουνε.
Αναγνώστης
Share on Facebook