Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

"Ελληνικό σχολείο Βρυξελλών: υπόθεση διαπλοκής"


"Την στιγμή που χιλιάδες μαθητές παλεύουν να κατακτήσουν δίκαια μια θέση στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ της χώρας και άλλα περισσότερα να δώσουν εξετάσεις για να περάσουν την τάξη, κάποια άλλα...απολαμβάνουν προνόμια διασυνδέσεων των γονιών τους,περνώντας την τάξη χωρίς εξετάσεις και χωρίς να φοιτήσουν σε σχολείο κατά τη διάρκεια σχεδόν ενός ολόκληρου έτους.

Μαθητής στο ελληνικό Γυμνάσιο Βρυξελλών και συγκεκριμένα μαθητής της Γ΄γυμνασίου με χαμηλές επιδόσεις κατά το σχολικό έτος 2008-09 και συγκεκριμένα μετά το πέρας του πρώτου τριμήνου πήρε πενταήμερη αποβολή από το σχολείο λόγω κακής συμπεριφοράς στη διάρκεια μαθημάτων.Ο μπαμπάς του εκπαιδευτικός,με αφορμή το περιστατικό πήρε το γιο του μαζί του στην Ελλάδα μια και στις Βρυξέλλες διέμενε με την μητέρα του, για να φοιτήσει σε σχολείο της Ελλάδας και να ολοκληρώσει τη σχολική χρονιά.

Τον Ιούνιο του 2009 εκτός του ότι ο Πατέρας τοποθετήθηκε με απόσπαση στο Βέλγιο και μάλιστα στο τέλος της σχολικής χρονιάς ,(στο ελληνικό Γυμνάσιο κ Λύκειο Βρυξελλών),έφερε μαζί του και τον υιό του με μεταγγραφή στο ελληνικό Λύκειο Βρυξελλών.Μόνο που η μεταγγραφή δεν έγινε με τις κανονικές και νόμιμες συνθήκες .Ο μαθητής γράφτηκε ξανά στο σχολείο χωρίς απολυτήριο από το Γυμνάσιο και χωρίς στην καρτέλα του να αναγράφεται βαθμολογία από το σχολείο που φοίτησε στην Ελλάδα μια και το ιδιωτικό σχολείο που αναγραφόταν σε αυτή ήταν ανύπαρκτο: έφερε την επωνυμία «Σούλα Ραυτοπούλου».Η εγγραφή του μαθητή έγινε στο Λύκειο με τη συνοδεία εγγράφου από το Υπουργείο Παιδείας με την υπογραφή της τότε Γενικής Γραμματέως του υπουργείου(υπουργός Άρης Σπηλιωτόπουλος) με την ρήση ο μαθητής Π.Κ προάγεται στην Α΄Λυκείου.

Οι αντιδράσεις των εκπαιδευτικών του σχολείου δεν ήταν αρκετές ή δεν ήταν τόσο σθεναρές για να σταματήσει η καθόλου μη νόμιμη αυτή πράξη,ούτε με την αλλαγή της ηγεσίας του Υπουργείου που έγινε τον Οκτώβριο του 2009 με τη νέα κυβέρνηση..Οι υπεύθυνοι του υπουργείου σιώπησαν ηχηρά.(εκπαιδευτικοί-διευθύντρια- συντονιστικό γραφείο εκπαίδευσης για ποιο λόγο βρίσκεστε εκεί;)

Ο πατέρας δε του μαθητή ο οποίος τοποθετήθηκε στο ελληνικό Γυμνάσιο και Λύκειο Βρυξελλών ως εκπαιδευτικός , προσπάθησε να αποσπάσει βαθμολογία από τους εκεί συναδέλφους του για να γεμίσει την κενή καρτέλα του γιού του της Γ΄γυμασίου παρόλο που ο γιος του με την άνομη απόφαση του υπουργείου φοιτούσε ήδη στην Α΄ λυκείου .Σημειώνεται πως δήθεν ο πατήρ δεν γνώριζε ότι το ιδιωτικό σχολείο στο οποίο φοίτησε ο γιος του ήταν άνευ άδειας λειτουργίας και εν τέλει ανύπαρκτο παρότι είχε προσπαθήσει αρχικά πάντα δια μέσου του «μπάρμπα στην Κορώνη»να περάσει ο γιος του την τάξη ως κατ'οίκον διδαχθείς.Δε το πέτυχε αλλά πέτυχε την υπογραφή άνευ φοίτησης.Οι εκπαιδευτικοί αρνήθηκαν να βάλουν βαθμούς ,έτσι κι αλλιώς ήταν άνευ σημασίας και η καρτέλα προφανώς παραμένει άδεια από βαθμούς δύο τριμήνων και απολυτήριου μέσου όρου αφού ο μαθητής δεν έλαβε ποτέ απολυτήριο Γυμνασίου..άδεια για να θυμίζει στην ελληνική κοινωνία πόσο άδεια και αμέτοχη ηθικής και ευθυνών είναι η θέση όσων διαχειρίζονται το παρόν και το μέλλον των παιδιών αυτού του τόπου.Κάθε χρόνο χιλιάδες παιδιά αφήνονται από τους εκπαιδευτικούς της χώρας στην ίδια τάξη..κάποιοι ματώνουν σωματικά και πνευματικά διαβάζοντας και οικονομικά ξοδεύοντας χρήματα σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα..τη στιγμή που κάποιοι έχουν απλά διασυνδέσεις και περνούν τάξεις δίχως κόπο.

Ο μαθητής φοίτησε κανονικά στην πρώτη Λυκείου..με μία τάξη κενή στο βιογραφικό του και τον επόμενο χρόνο θα φοιτήσει στη Δευτέρα Λυκείου με κενά στην εκπαίδευσή του..όχι μόνο τα ουσιαστικά της μάθησης που θα μπορούσε να καλύψει αλλά και τα τυπικά που δεν καλύπτονται..εκτός κι αν το να πηδάς τάξεις στο σχολείο είναι νόμιμο,τυπικά και ηθικά.Κι αν ο μαθητής είναι απλά θύμα των επιλογών και των πράξεων των γονιών του ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα που έχει αποκομίσει από αυτές;

Ας ρωτήσουμε τους υπεύθυνους εκπαίδευσης.
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook