Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Απάντηση του Σκανδαλίδη σε ανάρτηση αναγνώστη


"Προς

τον υπεύθυνο του «Τρωκτικού»

Είμαι fan αναγνώστη σας παρ’ ότι συχνά με «περιποιείστε» με περισσή κακία και ψεύδη, που ενίοτε με διασκεδάζουν. Πάντα κάτω από την προστασία της ανωνυμίας που απολαμβάνουν οι κάθε λογής δήθεν «πληροφοριοδότες» σας. Τι να κάνουμε γίνατε στοιχείο της καθημερινότητας μας. Σήμερα, όμως, το δημοσίευμα με τίτλο «Η …απώλεια…της τσίπας» ξεπερνά όλα τα όρια της αθλιότητας, της παραπληροφόρησης, της συκοφαντίας. Είμαι υποχρεωμένος κατά συνέπεια να απαντήσω.

Γράφει το σχετικό λιβελογράφημα:...

«Πόσο πιστευτός, θα γινόταν, πράγματι, αν μπορούσε να δικαιολογήσει την ύπαρξη των ξενοδοχείων στην Κω. Την ύπαρξη των μετοχών του σε διάφορες εταιρείες, τη βιλάρα στην Κω, τις σπιταρώνες στην Αθήνα και στη Νέα Μάκρη Αττικής και μερικά ακόμα κραυγαλέα αποκτήματα»

Θέλω, λοιπόν, να σας ενημερώσω ότι:

1. Δεν είχα, δεν έχω, δεν συμμετέχω ούτε άμεσα, ούτε διαμέσου οποιουδήποτε σε κανένα ξενοδοχείο όχι μόνο στην Κω αλλά απανταχού της χώρας και της αλλοδαπής. Ούτε ως ιδιοκτήτης, ούτε ως συνέταιρος κρυφός ή φανερός



2. Δεν είμαι μέτοχος απολύτως σε καμία εταιρεία εγχώρια η εξωχώρια, δεν αγόρασα ποτέ στη ζωή μου μετοχές στο Χρηματιστήριο, δεν συμμετείχα σε καμία συναλλαγή παρόμοιου τύπου. Οι μόνες μετοχές, μονοψήφιος αριθμός είναι το bonus της Εθνικής Τράπεζας στη γυναίκα μου που είναι υπάλληλος και παραμένουν αμετακίνητες.



3. Οι «σπιταρώνες» στην Αθήνα και στη Νέα Μάκρη είναι το διαμέρισμα στην οδό Τήνου στην Αλσούπολη αγορασμένο από τον πεθερό μου την δεκαετία του ’70 και στο οποίο μένουμε και το εξοχικό του στη Νέα Μάκρη που επίσης αποκτήθηκε την ίδια περίοδο. Βέβαια τότε η γυναίκα μου ήταν μαθήτρια και δεν την είχα γνωρίσει (παντρευτήκαμε το 1989)



4. Δουλεύω από τότε που πέθανε ο πατέρας μου (16 χρονών), είμαι στην πολιτική 40 χρόνια σχεδόν, είμαι βουλευτής από το 1989 μέχρι και σήμερα και η γυναίκα μου δουλεύει από μικρό παιδί. Μέχρι σήμερα τα μόνα περιουσιακά στοιχεία που αποκτήσαμε είναι ένα γραφείο και ένα σπίτι. Το πολιτικό μου γραφείο στη Σίνα από το 1996 του οποίου το πραγματικό κόστος είναι 26εκ. δρχ. που πλήρωσα με δάνειο από το Παρακαταθηκών ύψους 19 εκ. δρχ. και το σπίτι μας στην Κω λίγο αργότερα που αγοράσαμε 120χιλ ευρώ με 2 κτίσματα μισοτελειωμένα τα οποία αποπεράτωσα με την συνδρομή ενός δανείου 150χιλ ευρώ επίσης από το Παρακαταθηκών. Για τα δάνεια αυτά η Βουλή κρατά από το μισθό μου περίπου 1000ευρώ κάθε μήνα. Και όλα αυτά κατατεθειμένα στο «Πόθεν Έσχες» στη Βουλή με τα Συμβόλαια της πραγματικής τους αγοράς και όχι της αντικειμενικής τους αξίας τα οποία είναι στην διάθεση κάθε πολίτη οποιαδήποτε στιγμή.



Η προσχηματική προσπάθεια του συντάκτη του κειμένου να με διαχωρίσει στη συνέχεια δεν μειώνει ούτε κατ’ ελάχιστο την αθλιότητα και τη συκοφαντία, την επιχειρούμενη καταρράκωση της ηθικής μου υπόστασης και την προσπάθεια να αμαυρωθεί μια διαδρομή που πάντοτε κινήθηκε στο φως, την αλήθεια και την διαφάνεια. Ο κόσμος γνωρίζει καλά τον καθένα μας και μας κρίνει στο φως, δεν γνωρίζει όμως τους συκοφάντες που κινούνται στη σκιά.

Ζητώ ως ελάχιστη αποκατάσταση της αλήθειας που ισχυρίζεστε ότι υπηρετείτε την απάντηση αυτή στο σύνολο της να την αναρτήσετε στην ίδια θέση (1η σελίδα) και για όσο χρόνο το συκοφαντικό δημοσίευμα διατηρήθηκε στην ιστοσελίδα σας. Επιφυλασσόμενος κάθε νόμιμου δικαιώματος ας βγει επι τέλους ένας λασπολόγος με το όνομα του να υποστηρίξει αυτές τις αθλιότητες και να πάρει την ευθύνη"



Κώστας Σκανδαλίδης
Share on Facebook