Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

"Το τραπεζικό σύστημα"


"Αποφασισα να θυσιασω την πιστωση μου στο τραπεζικο συστημα για να ξαναβρω λιγο την ψυχικη μου ηρεμια. Και πρεπει να σας πω, οτι αρχιζει να εχει αποτελεσμα.... Δεν ειμαι κλεφτης, ουτε και θελω να φαω τα λεφτα απο τις τραπεζες αλλα η συγχρονη τοκογλυφια στην οποια εχουν υποπεσει δεν αφηνει αλλο περιθωριο δυστυχως.Ολοι μου λενε οτι ετσι θυσιαζω τα πιο παραγωγικα μου χρονια.. Αυτα ειναι κατεστραμμενα απο την στιγμη που μπλεχτηκα με τις τραπεζες. Ημουν μικρος και αμυαλος και επρεπε να βοηθησω γονεις και συγγενεις. Ετσι στο ονομα μου τωρα ± υπαρχουν τρια δανεια τα οποια λογω κρισης δεν μπορουν να αποπληρωθουν με αποτελεσμα να υπαρχουν ληξιπροθεσμες οφειλες τριων μηνων.. Η ανοητη λογικη των τραπεζων δεν επιτρεπει τον διακανονισμο λογω των οφειλων Ουτε καν με εγγυητη δεν εγινε τιποτα..Μια τραπεζα μου προτεινε δοση 30ευρω λιγοτερα αποτι δινω για 15χρονια με 15τις εκατο επιτοκιο..Μας κοροιδευουν κανονικα!!! Τα τελευταια 4 χρονια φυτοζοω.. Δεν εχω καταφερει να χαρω καθολου τον μισθο μου..Δεν ειναι ζωη αυτη και σιγουρα δεν μπορει να συνεχιστει ετσι.. Δυστυχως δεν αφηνουν αλλη επιλογη απο το να μην ξαναπληρωσω.. Λυπαμαι.."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook