"Σημερα το μεσημερι επισκεφθηκα το Carrefour Μαρινοπουλος στην οδο 3ης Σεπττεμβριου 72, οπως αλλωστε κανω αρκετα συχνα τον τελευταιο καιρο. Μολις εχω παρει το καλαθι και προχωρω μολις δυο βηματα ο υπευθυνος security...
μου χαμογελαει, του χαμογελαω και τον χαιρετιzω...οσπου με πλησιαzει και μου λεει "αν αυτη την φορα βουτηξεις τιποτα θα σε κλεισω μεσα". Αρκετα σοκαρισμενος και ενω το μαγαzι ειναι γεματο και ολα τα βλεματα ειναι επανω μου του απαντω οτι πρεπει να κανει καποιο λαθος και οτι μαλλον κανει καποιο λαθος, η απαντηση του ειναι ακριβως η ιδια "εγω στο ειπα αν βουτηξεις τιποτα θα σε κλεισω μεσα". Zητησα αμεσως να δω τον υπευθυνο η τονν διευθυντημε σκοπο φυσικα να προβω σε καταγγελια του γεγονοτος. Δυστηχως ο ευτραφης κυριος που μου παρουσιαστηκε δεν μπορουσε να κανει κατι αφου ο συγκεκριμμενος υπαλληλος ανηκει σε εταιρεια security, λες και εγω ψωνιzω απο την εταιρεια security και οχι απο το super market. Δυστηχως αρκετες ωρες μετα το συμβαν εξακολουθω να αισθανομαι ηλιθιος γιατι μπορει ο καθενας να προσβαλει και να σε εξευτελιzει στα καλα καθουμενα χωρις να μπορεις να κανεις τιποτα. Αναμενω ομως πριν προβω σε οποιαδηποτε ενεργεια μια απαντηση της Carrefour Μαρινοπουλος σε email που της εστειλα σχετικα με το συμβαν.
Εδω ανεβαzουν οποτε θελουν τις τιμες στα προιοτα χωρις να τους ενδιαφερει κανενας λετε να ασχοληθουν με τετοια τωρα?"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"σχετικα με την καταγγελια για το Carrefour, ειναι οντως το χειροτερο σουπερ μαρκετ, οχι μονο γιατι κοροιδευει τον κοσμο για τις δηθεν εκπτωσεις του, αλλα και γιατι παντα περιμενω μιση ωρα στο ταμειο, αφου λειτουργουν μονο 2 ταμεια (στο καταστημα τις Αλεξανδρας). Επειδη ολοι κατα καιρους εχουν διατυπωσει παραπονα, καλο θα ηταν να προχωρουσαμε σε μαζικο μποηκοταζ της συγκεκριμενης εταιριας..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Αναφορικά με την καταγγελία για τα Careffour και την απαράδεκτη συμπεριφορά του security, θα έλεγα να επιστρέψει την Δευτέρα ο φίλος μας και να ζητήσει τα στοιχεία του ανθρώπου αυτού από τον υπεύθυνο του καταστήματος και να κάνει επίσημο παράπονο στην εταιρία security. Επειδή έχει ήδη καταγραφεί σαν παράπονο από τον υπεύθυνο του μαγιαζιού, δεν θα χρειαστεί άλλους μάρτυρες."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook