Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

"Απάντηση στον ιδιοκτήτη του Castello"


"Αγαπητέ ιδιοκτήτη - υπάλληλε του ξενοδοχείου Castello. Μάλλον μπερδέψατε την περίπτωσή μου με αυτή κάπου άλλου επίσης δυσαρεστημένου πελάτη (παρά το γεγονός ότι αναφέρετε ότι είμαι η μόνη περίπτωση μη ικανοποιημένου πελάτη). Εσείς ο ίδιος επομένως με τα λόγια σας επιβεβαιώνετε πως το συγκεκριμένο ξενοδοχείο κάθε άλλο παρά στοχεύει στην εξυπηρέτηση των πελατών του καθώς υπήρξαν ...
επιβεβαιωμένα και άλλοι δυσαρεστημένοι πελάτες. Κατέφθασα στο ξενοδοχείο σας τη συγκεκριμένη ημερομηνία στις 21.00 συνοδευόμενη από τους γονείς μου αλλά όχι ως φιλοξενούμενη κοινωνικής εκδήλωσης όπωε αναφέρατε. Επιπλέον δεν παραπονέθηκα την ίδια ημέρα για το δωμάτιο αλλά την επομένη το πρωί μετά την καταβολή του ποσού κατά την αποχώρησή μου. Συνεπώς ουδέποτε ζήτησα να γίνει αλλαγή του δωματίου μου ούτε μου προτάθηκε κάτι τέτοιο γιατί δεν υπήρχε πλέον λόγος. Σας έκανα μια επισήμανση/παράπονο χωρίς να λάβω την ανάλογη απάντηση κ τονίζω ότι το δωμάτιο κάθε άλλο παρά ήσυχο ήταν και μύριζε τσίκνα υπερβολικά (αυτό ήταν το βασικό πρόβλημα). Καλό θα ήταν προτού απαντήσετε να επιβεβαιώσετε (δε γνωρίζω με ποιον τρόπο) ποιος ακριβώς σας υποβάλλει τα παράπονά του ώστε η απάντησή σας να είναι εύστοχη γιατί στη συγκεκριμένη περίπτωση εγώ δεν λαμβάνω υπόψη την απάντησή σας καθώς απευθύνεται σε άλλο πελάτη. Και η συμπεριφορά του υπαλλήλου σας ήταν εντελώς αδιάφορη, δεν επιτρέπεται νομίζω σε υπάλληλο ξενοδοχείου της κατηγορίας που ισχυρίζεστε ότι πρεσβεύετε. Περιμένω απάντηση που να απευθύνεται στην περίπτωσή μου.

Ευχαριστώ"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ







Share on Facebook