ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ! ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
"Αγαπητό Τρωκτικό,
Σε συνέχεια της σημερινής ανάρτησης παραπόνου αναγνώστη σας για καθυστέρηση έκδοσης του συμβολαίου του από την εταιρεία μας, ζητάμε συγνώμη για το γεγονός και θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε ότι η Chartis επιδιώκει να λειτουργεί πάντοτε με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Οποιαδήποτε ζητήματα τεχνικής φύσεως παρουσιάστηκαν πρόσφατα, έχουν πλέον επιλυθεί...
Ο αναγνώστης σας έχει δίκιο όταν αναφέρει ότι η ασφαλιστική κάλυψη του ασφαλιζόμενου ισχύει δια νόμου από την 1η ημέρα έκδοσης του προσωρινού σήματος, ακόμα και μετά το πέρας της ισχύος αυτού, έως ότου εκδοθεί το κανονικό συμβόλαιο.
Σε περίπτωση που από ευθύνη της εταιρείας προκύψει σε πελάτη της οποιοδήποτε οικονομικό κόστος, η Chartis, σύμφωνα με τη διεθνή πρακτική, αναλαμβάνει να το καλύψει.
Ευχαριστούμε τον αναγνώστη σας και πελάτη μας για την εποικοδομητική κριτική του και θα προσπαθήσουμε ακόμη πιο φιλότιμα να αλλάξουμε την άποψή του για την εταιρεία μας."
Με εκτίμηση,
Βαγγέλης Δρόσος
Εμπορικός Διευθυντής
Chartis
Share on Facebook