"ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ ΤΟΥ COSMOTE ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ COSMOTE 120 ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ ΚΑΙ 600+600 ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ...
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ COSMOTE ΟΠΟΥ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ. ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΧΡΕΩΘΗΚΑ ΜΕ 4 ΕΥΡΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ.ΑΜΕΣΩΣ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΓΩ ΧΡΕΩΘΗΚΑ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΣΟ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΜΙΛΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΟΤΑΝ ΣΕ ΜΕΝΑ. Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΟΤΙ Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ COSMOTE ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ. ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ (ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΑΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ) ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ Η ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ."
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Διάβασα δύο καταγγελίες για την Cosmote και τυχαίνει να με έχουν απασχολήσει και τα δύο που ανέφεραν οι φίλοι. Για την πρώτη με την έλλειψη σήματος και την απαίτησή τους να πληρωθεί αποζημίωση για αλλαγή εταιρίας, εμένα που συνέβη κάτι διαφορετικό, ίσως ακόμα χειρότερο. Αφού μου αναγνώρισαν ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα που δε λύνεται, μου είπαν ότι θα μου κάνουν έκπτωση 20% στο πάγιο, σαν αναγνώριση του λάθους τους. Από τότε, έχουν έρθει τρεις λογαριασμοί ακόμα χωρίς έκτπωση. Και όταν καλώ στο 1212, στην εξυπηρέτηση πελατών, μεπασάρουν ο ένας στον άλλο και μου λένε "κάπου θα μπλέξαμε γραφειοκρατικά, θα γίνει η έκπτωση είναι καταχωρημένη". Εκεί, έρχεται και η καταγγελία του δεύτερου. Για όλες αυτές τις επικοινωνίες με το 1212, χρεώνομαι στον λογαριασμό μου, χωρίς να έχω καλύψει τον χρόνο ομιλίας μου!
Οι τύποι είναι Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι ! Κοροϊδεύουν τον κόσμο"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Είχαμε κι εμείς μια διαφωνία με cosmote,επί μήνες υπήρχε μια εκκρεμὀτητα.Στις 27-5-10 σε συνομιλία μου με κάποιον εργαζόμενο στην cosmote (προφανώς από τα κεντρικά στην Αθήνα)λύσαμε την διαφορά μας.Σημαντικό ρόλο στο να λυθεί η διαφωνία που είχαμε,έπαιξε ο κ. ΤΣ/ΛΗΣ Δ.,με τον οποίο συζητήσαμε το θέμα μας στις 27-5-10.Είναι συνεργάσιμος, ακούει τον πελάτη και σας συνιστώ όσοι έχετε πρόβλημα με cosmote να μιλάτε μαζί του.Είναι εξαιρετικός.Καμιά σχέση με όσους μιλάμε συνήθως στÎ! �ν εξυπηρέτηση πελατών.Εμείς το ευχαριστούμε για την κατανόηση.-Α.Ν.(εταιρική σύνδεση)."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook