"Είμαι συνδρομητής της Cosmote εδώ και μερικά χρόνια.
Πριν ένα μήνα περίπου χάλασε το κινητό μου τηλέφωνο, και πήγα σε γνωστότατο κατάστημα κινητής τηλεφωνίας για να δω μερικές συσκευές από κοντά...
Ο υπάλληλος του καταστήματος (ο οποίος είναι άξιος επαίνων) με ρώτησε αν έχω κάποια επιδότηση απο τη cosmote, και του απάντησα ότι δεν το γνώριζα.
Ο υπάλληλος, κοίταξε στο computer και με ενημέρωσε ότι έχω επιδότηση του ύψους των 125 €.
Όπως καταλαβαίνετε, η αναζήτηση συσκευής, άρχισε απο την αρχή λόγω της επιδότησης, μια και θα μπορούσα να κοιτάξω για κάτι καλύτερο.
Το μόλις περασμένο Σάββατο πηγαίνω πάλι στο κατάστημα για να αγοράσω τη συσκευή που επέλεξα, και κάποιος άλλος υπάλληλος του καταστήματος (εξίσου ευγενικός και εξυπηρετικός) με ενημέρωσε ότι η επιδότηση μου ΗΤΑΝ 125 € και τώρα είναι 70 €.
Για να μη σας κουράζω, συσκευή δεν αγόρασα, και την επιδότηση την έβαλα σαν έκπτωση στους λογαριασμούς του επομένου έτους.
Θα έχω φθηνότερους λογαριασμούς κατά 7 € περίπου !!! (ανατρίχιασα)
Και ερωτώ: 1) Γιατί απο τη cosmote δεν με ενημέρωσαν ότι έχω επιδότηση;
2) Γιατί δεν ενημερώθηκα ότι η επιδότηση μου μεταμορφώθηκε σε προσφορά λίγων ημερών;
Προσωπικά τα έχω με τη cosmote και όχι με τους υπαλλήλους του καταστήματος.
Η cosmote έπρεπε να με ενημερώσει και όχι κάποιο κατάστημα που απλά πηγαίνω και πληρώνω τους λογαριασμούς μου.
Κύριοι της cosmote, απο εμένα θα εισπράξετε τους κατά 7 € φθηνότερους λογαριασμούς μου και μετά bye bye!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook