Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

"Καταγγελία Κατάστημα Dia Πειραιά"


"Σήμερα επισκέφτηκα το εν λόγο κατάστημα για τα εβδομαδιαία ψώνια. Κάποια στιγμή έπιασα ένα αντηλιακό για να το βάλω στο καλάθι αλλά για κακή μου τύχη το είχα πιάσει από το καπάκι με αποτέλεσμα να πέσει...



κάτω και να σπάσει (ήταν γυάλινο). Ζήτησα συγνώμη από την κοπέλα του καταστήματος που ήταν εκεί δίπλα και προσφέρθηκα να την βοηθήσω να το μαζέψει. Δεν απάντησε και εξαφανίστηκε για λίγο. Περίμενα λίγη ώρα αλλά δεν εμφανίστηκε. Τελικά την ώρα που πήγα στο ταμείο εμφανίστηκε και μου ζήτησε να το πληρώσω! Το πλήρωσα βέβαια χωρίς δεύτερη σκέψη! και κάλεσα την υπεύθυνη του καταστήματος για εξηγήσεις. Τις είπα ότι η πολιτική τους είναι πολύ λανθασμένη διότι θα μπορούσα να πάω στο Πασαλιμάνι στο μεγαλοκατάστημα C… και να κάνω τα ψώνια χωρίς να υπάρχει τέτοιος φόβος. Ευγενικότατα μου είπε ότι θα το χρεώνανε σε αυτήν ή στην ταμία και δεν μπορεί να κάνει κάτι. Εγώ δεν το συνέχισα. Ρωτάω λοιπόν το εξής: Είναι νόμιμο αυτό που έγινε; Εάν δεν ήθελα να πληρώσω τι θα γινόταν; Τα καταστήματα Dia ακολουθούνε την ίδια πολιτική σε όλα τα καταστήματα τους;"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"Αφού κάνατε τη ζημιά, λογικό δεν είναι να πληρώσετε??
Ή μήπως θα ήταν "σωστό" να χρεωθεί κάποιος άλλος τη ζημιά?

"και να κάνω τα ψώνια χωρίς να υπάρχει τέτοιος φόβος"

Αυτό δεν βγάζει νόημα. Δηλαδή να μπορείτε να σπάτε κάτι και να φεύγετε σα να μην έγινε τίποτα?

Τέως πωλητής. (σε αρκετά καταστήματα)"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook