Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

"Παράπονα για την domino's pizza"


"Για ακόμα μια φορά η Domino's Pizza επιβεβαιώνει οτι πάνω από όλα έχει τον πελάτη!!! Διότι δεν εξηγείτε αλλιώς πως μια παραγγελία που δόθηκε στις 21.30 και μετά απο αλλεπάλληλες κλήσεις προς την εταιρία διότι μας εστάλθηκε λάθος...


παραγγελία(για ακόμα μια φορά) και όπως μας αναφέρουν γίνεται ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση του προ'ι'όντος, η ώρα έχει φτάσει πλέον 23.50 και ακόμα περιμένουμε να φάμε.
Συγχαρητήρια για το καταλλα αποδοτικό και τρομερό Service που μας δείχνετε για ακόμα μια φορά ."

Ένας απεγνωσμένος και ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ πελάτης.
--------------------------------------------------------------------
"Αγαπητέ μου φίλε δουλεύω σε μαγαζί κ εγώ που έχει delivery καταλαβενω ότι όταν ένας πελάτης πειναει θέλει άμεσα το φαΐ του γιατί μπορεί να φτάσει κ στο σημείο να κάνει φασαρίες! Σκέψου μόνο ότι σ αυτήν την επιχείρηση δουλεύουν παιδιά για το μεροκάματο είναι όλη μέρα στο δρόμο με το μηχανάκι με κίνδυνο ακόμα κ με την ζωή τους... Δυστιχος τα παράπονα σου δεν θα αγκιξουν κανένα αφεντικό διευθυντή μέτοχο της pizza domino μόνο κακό θα κάνουν στο απλό εργαζόμενο που έτρεχε 8 ώρες να προλάβει όλες του τις παραγγελίες κ στο τέλος τ άκουσε κ από πάνω... τα λάθη είναι ανθρώπινα κ πάντα θα γίνονται. Τώρα για την άμεση αντικατάσταση της pizzas που σας φέραμε λάθος φυσικά θέλει τον χρονο της για να ψηθει, ωμή να θα σας την φέρουν; Ο κόσμος δεν μπορεί να καταλάβει ότι είναι δύσκολη η δουλειά σε φαγαδικο κ πολύ απετιτικη! Ευχαριστώ πολύ, ένας αναγνώστης!"


Share on Facebook