Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

"Eπιστολή από τον Γιάννη Συνοδινό,πρώην διευθυντή ειδήσεων της EΡΤ"


"Ονομάζομαι Γιάννης Συνοδινός και μπήκα στην ερτ με την μεταπολίτευση, το 1974-5.στα 35 χρόνια που εργάστηκα στο κρατικό κανάλι,από απλός συντάκτης έφτασα στο αξίωμα του διευθυντή ειδήσεων και του διευθυντή στα αθλητικά τμήματα των τριών καναλιών της ερτ. υπήρξα επίσης παροουσιαστής ειδήσεων και μετέδοσα τα δραματικά γεγονότα στον πόλεμο του περσικού κόλπου το 1991,μόνος ...
εγώ που ήξερα τι θα γινόταν και τη στιγμή που τα άλλα κανάλια κοιμούνταν. Το 2008 σε ηλικία 58 χρόνων με έβγαλαν στη σύνταξη παρόλο που με βάση το νόμο της Πετραλιά είχα το δικαίωμα και έκανα αίτηση για να παραμείνω άλλα τρία χρόνια.Η διοίκηση του Παναγόπουλου όμως την απέρριψε και με συνταξιοδότησε με 2.200 ευρώ. Διαβάζοντας τώρα όλα αυτά τα αίσχη του Παναγόπουλου και της παρέας του καθώς και τα όσα κάνουν οι σημερινοί κολλητοί του Μαξίμου θεωρώ τον εαυτό μου μαλ@@@ και ηλίθιο.Επρεπε και γω να κλέψω.Και λόγω των θέσεων ΄που κατείχα πέρασαν πολλά εκατομύρια από τα χέρια μου.και εγώ ο βλάκας δεν έκανα καμία αρπαχτή.είχα το μυαλό μου μονάχα στη δουλειά και στα δελτία.φτου μου ρε μαλ@@@....!
ζήσε τώρα εξόριστος στην Κύπρο για να μπορέσεις να σπουδάσεις τα παιδιά σου.και διάβαζε τα αίσχη τους και στα χρόνια του Παναγόπουλου αλλά και τώρα.Και για να ξερενόμαστε.οταν ήμουν διευθυντής στις ειδήσεις ο μισθός μου ήταν 399.000 δραχμές τον μήνα-μικτά.και το δελτίο είχε ποσοστό ακροαματικότητας 11,3-14.2 τοίς εκατό με τις φιλιππούλη,τσιλιγιάννη και λιναρδάτου. και στο ισραήλ όπου το 1991 έμεινα 58 ημέρες δεν πήρα δεκάρα, παρά μιά επιστολή από τον τότε διευθυντή ειδήσεων Μιχάλη Δημητρίου "συνάδερφε συγχαρητήρια ,τίμησες την ερτ και την δημοσιογραφία".Εχω φρίξει και είμαι ετοιμος να καταθέσω αν με καλέσουν ενάντια στον Παναγόπουλο και το"αφεντικό" του που με κατέστρεψαν επαγγελματικά και οικονομικά.Και έχω πολλά ακόμα να πώ..πάρα πολλά."

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΥΝΟΔΙΝΟΣ







Share on Facebook