Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

"Καταγγελία για το E-SHOP"


"ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ, ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΚΑΘ'ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ ΑΛΛΟΤΕ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ...


ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ E-SHOP. ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 20 ΜΕΡΕΣ ΕΧΩ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ MOUSE, ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ ΠΛΗΚΤΡΩΝ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ (ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ)ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΠΑΚΕΤΟ, ΠΑΡΕΔΩΣΑ ΚΑΙ ΤΑ 2. ΕΧΩ ΟΧΛΗΣΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ SERVICE ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΑΛΛΟΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΟΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ Η ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΕΙΤΑ. ΕΕ ΠΟΣΟ ΠΙΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ????????????ΕΝΑ Γ...ΜΩ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΕΙΝΑΙ...ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΠΑΤΟΥΣΑΝ ΑΠΟ 1 ΚΟΥΜΠΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΙΑ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ....ΜΗΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΠΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ??????????ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ ΜΑΘΟΥΝ ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΝΑΙ.....ΠΟΣΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΠΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ??????ΕΛΕΟΣΣΣ ΠΙΑΑΑ.......

ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΟΥΤΕ 10 ΕΥΡΩ ΝΑ ΣΠΑΤΑΛΙΣΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ KEYBOARD ΚΑΘΟΤΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΗ, ΜΕΤΡΑΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ, ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΑΡΙΣΩ....ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ 800 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ PC ΘΑ ΕΙΧΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ.....ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΣΑ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ SERVICE KAI AFTER SALES SERVICE....ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ....."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------------

"Θα συμφωνίσω και εγώ μαζί σου. Είχα αγοράσει ένα pc game το οποίο για κάποιο λόγο κόλλαγε όταν το έβαλα να το δοκιμάσω. Βέβαια χρειάστηκε να σκίσω την ζελατίνα που ήταν τυλιγμενη απ´ έξω από την συσκευασία. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. επρεπε να το μαντεψω ότι είχε πρόβλημα πρίν το ανοίξω και να το επιστρέψω αμέσως. Σημειωτέον ότι το pc μου πληρούσε όλες τις προδιαγραφές του παιχνιδιού.
Με ύφος 10 καρδυναλίων ο τύπος που καθόταν στο γραφείο του σήκωσε το ένα μάτι κοίταξε το παιχνίδι και μου λέει« αφού το ανοίξατε δεν επιστρέφετε»
Πάντα τέτοια να κάνετε για να γεμίζει το Πλαίσιο μπράβο παιδιά. Αν καιρό e-shop βρίσκεται δίπλα από το σπίτι μου προτιμώ το Πλαισιο που είναι 10 χλμ ποιό μακρυά."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ E-SHOP ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ...ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ....ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ Ε SHOP ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΥΤΟ...ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ BLOG ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΡΩΣΟΥΝ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΝΑΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ , ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΤΕ!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------

"Πιο συγκεκριμένα, και για να πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή, πέρυσι το καλοκαίρι αγόρασα μέσω του WWW.ESHOP.GR ένα laptop acer aspire one το οποίο, μέσα στα πλαίσια της εγγύησης του, επεστράφει φέτος 29/04 ( σειρά 58 αρ.ποσοτ. παραλαβής 4500) λόγω προβλήματος στο hardware. Η εταιρεία αποφάσισε πως το συγκεκριμένο laptop δεν επισκεύαζεται και μου ζήτησαν να διαλέξω άλλο laptop ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, όπως άλλωστε και είχα ζητήσει. Δυστυχώς όμως επειδή από την υπάρχουσα διαθεσιμότητα δεν βρήκα κάποιο pc που να πληρεί τις ανάγκες μου, έχω ζητήσει από το Μάιο την επιστροφή των χρημάτων μου (395?), σύμφωνα πάντα και με την υπηρεσία του site της εταιρείας που διαφημίζει περίτρανα για κάθε αγορά laptop δύο χρόνια εγγύηση αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων. 'Εκτοτε έχει ξεκινήσει μια οδύσσεια όπου με αλεπάλληλα τηλεφωνήματα στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης ζητώ να μου επιστραφούν τα χρήματά μου ακούγοντας κάθε φορά από τον αρμόδιο υπάλληλο (κος Φρον...λο) πως δεν έχει ενημέρωση για τέτοια δυνατότητα και πως θα με καλέσουν "κάποια στιγμή" από την εταιρεία. Δυστυχώς ουδείς ποτέ με κάλεσε από την εταιρεία και σήμερα ο ίδιος κύριος αφού πρώτα ανεπιτυχώς του ζήτησα να μιλήσω με τον προιστάμενό του, μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα στο άκουσμα της απειλής πως αν δεν έχω κάποια απάντηση θα καταφύγω στα blog. Καταγγέλω λοιπόν τον αντιεπαγγελματισμό και τις παραπλανητικές υπηρεσίες/εγγύησεις της εταιρείας αυτής, η οποία μέσω του (κατ'υπόδειξη αδιάφορου) υπαλλήλου της προσπαθεί να αποφύγει το αίτημα επιστροφής χρημάτων που η ίδια διαφημίζει."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook