Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

"Eλεος πια με αυτην την ΙΜΑΚΟ του κυριου Κωστοπουλου!"


"Ειμαι εργαζομενη στην ΙΜΑΚΟ και εδω και καιρο που εχει ερθει ο καινουριος
οικονομικος διευθυντης εχει αρχισει της περικοπες! Εχει απολυσει πανω απο
150 ατομα με την αιτιολογια οτι ειμαστε παραπανω απ οτι...



χρειαζομασταν( ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΩ!!) . Εκτος αυτου με καποια προκλητικη και χουντικη συμπεριφορα
εβαλε τους εργαζομενους να υπογραψουν τροποποιηση της συμβασης τους με μιωσεις της
ταξεως απο 6% εως......ΚΑΙ 15%!!!!!!!!!!! Και οποιος ηθελε ας μην υπεγραφε, επιτοπου θα εφευγε!!!
Το μεγαλυτερο προβλημα δεν ειναι εκει ομως
Το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι ενταξει πες με της μειωσεις αλλα καθε φορα που
ερχετε η μερα της πληρωμης εδω και 5 μηνες δεν υπαρχει περιπτωση να πληρωθουμε στην ωρα μας!!!!!
Υπαρχει στανταρ καθηστεριση 2 εως και 5 ημερων!!!!!!!!!!!!!! χωρις να λογαριαζει εαν εγω εχω
να πληρωσω το δανειο μου
Θα μου πεις ενταξει αλλοι κανουν να πληρωθουν 1 χρονο και παραπανω(ΔΕΚΤΟΝ!!!!!!)
αλλα δεν μπορω να καταλαβω πως μια εταιρια με τετοιο ονομα δεν εχει λεφτα να πληρωσει
τους εργαζομενους της. Οταν ομως μια φορα αργησαμε σαν τμημα 10 λεπτα!!!!!!!!!!!!!!
στην δουλεια μας ο κυριος οικονομικος
μας εδιωξε παρανομα απο την εργασια μας εκεινη τη ημερα με τη αιτιολογια οτι δεν ειμασταν συνεπεις!!!
Πως κυριε ζητας συνεπεια απο εμας οταν δεν εισαι συνεπεις απεναντι μας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πως θα πληρωσω εγω το δανειο που εχω οταν μου αργεις να με πληρωσεις!!!
Θελεις να δωσω το κινητο σου στην τραπεζα να συνενοηθης εσυ μαζι τους για την ημερα που
θα πληρωσω το δανειο μου!!!!!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

-------------------------------------------------------------------------------------
"Εσύ κοπέλλα μου υποφέρεις και ο Κωστόπουλος καλαμπουρίζει στην τηλεόραση και προβάλλεται δεόντως ως ο αλάνθαστος κριτής. Τέτοια πρότυπα φτιάχνει η τηλεόραση δυστυχώς!! Κουράγιο.."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook