Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

"Απίστευτη κοροϊδία της EasyJet!!!"




"Θα θέλαμε να καταγγείλουμε την απαράδεκτη συμπεριφορά προσώπικου της εταιρείας EasyJet και συγκεκριμένα του Αεροδρομίου του Μάντσεστερ. Η πτήση ήταν προγραμματισμένη για την Τετάρτη 09/06, 7:15 πμ με δρομολόγιο απο Μάντσεστερ προς Αθήνα (ΕΖΥ1945). Μόλις φτάσαμε (2 άτομα) στο Αεροδρόμιο, το προσωπικό της EasyJet αρνήθηκε κατηγορηματικά να τσεκάρει τις χειραποσκεύες μας παρόλο που χώρεσαν στην δοκιμαστική θήκη που έχουν ορίσει, διότι τοποθετήθηκαν με δύο κινήσεις αντί για μία ...
Στην προσπάθεια μας να διεκδικήσουμε το αυτονόητο, κατέφυγαν αμέσως στον εκβιασμό του οτι πρέπει να τις δώσουμε μαζί με τις κύριες αποσκεύες και να τις πληρώσουμε ως υπέρβαρο αποκλείοντας κάθε άλλο ενδεχόμενο. Αρχικά υποπέσαμε στον εκβιασμό τους , προσπαθώντας να βρούμε κάποιο κατάστημα να αγοράσουμε καινούργιες χειραποσκεύες (μικρότερες) αλλά άδικα αφού ήταν 6:00 τα ξημερώματα.
Επίσης αρνήθηκαν επανηλλημένως να μας δώσουν το όνομα του υπεύθυνου υπαλλήλου. Μετά απο έντονη αντιπαράθεση αποσπάσαμε το όνομα “Leanne Woods” η οποία μας διαβεβαίωσε οτι δεν πρόκειται να βρεθεί άκρη όσο και να ζητάμε ονόματα.
Τελικά χάσαμε την πτήση και μήν έχοντας άλλη επιλογή, κλείσαμε εκ νέου άλλα εισητήρια σε διαφορετική αεροπορική εταιρία η οποία και δέχθηκε τις χειραποσκευές μας φυσικά χωρίς κανένα πρόβλημα.

Για την αποφύγη οποιασδήποτε δικαιολογίας εκ μέρους της EasyJet περί λασπολογίας, η καταγγελία δεν είναι ανώνυμη και οι υπέυθυνοι μπορούν να πιστοποιήσουν ότι 2 επιβάτες απο το check list της πτήσης τους δεν επιβιβάστηκαν"


-------------------------------------------------------------------------------------

"Παρόμοια καταγγελία έχω να κάνω κι εγώ. Παρότι ταξιδεύω χρόνια με την Easy, αντιμετώπισα για πρώτη φορά αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά στην πτήση μου στις 18 Μαϊου από την Ρώμη προς την Αθήνα. Σε μία από τις χειραποσκευές ενός συνταξιδώτη μου, επέβαλλαν το πρόστιμο του να χρεωθεί την αποσκευή του διότι η αποσκευή έμπαινε με δύο κινήσεις μέσα στην θήκη. Το χειρότερο είναι ότι η συμπεριφορά τους ήταν τόσο απαράδεκτη που δεν μου αφήνει το περιθώριο να ξαναταξιδέψω μαζί τους. Δεν ανέχομαι κανέναν υπαλληλήσκο καμίας εταιρείας να μου φέρεται ! σαν αγενής μπάτσος και η όλη κατάσταση γενικά θύμιζε ότι κάναν το παν για να εισπράξουν ότι παραπάνω γίνεται. Κάτι τέτοιο βέβαια δεν είχε συμβεί από την πτήση μας προς την Ρώμη.

Το ακόμη χειρότερο είναι ότι εδώ και 20+ ημέρες, δεν έχω λάβει ακόμη καμία απάντηση από την εταιρεία στο email που της έστειλα."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook