"Σχετικά με την καταγγελία του πελάτη μας που έγινε την Τρίτη 22/06 θα ήθελα να αναφερθώ σύντομα σε μερικά στοιχεία που εκτιμώ ότι θα βοηθήσουν στην κατανόηση του θέματος που δημιουργήθηκε.Στο πλαίσιο των προσφορών που...
ανακοινώνουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα πραγματοποιούμε ειδικές τιμές σε συγκεκριμένα καταστήματα. Είναι γεγονός σε εκείνη την περίοδο, ενώ στο υπόλοιπο δίκτυο καταστημάτων της Electro World (συμπεριλαμβανομένου του καταστήματος της Γλυφάδας) η κάρτα μετατροπής σήματος που αγόρασε ο πελάτης μας πράγματι κόστιζε € 60 , στο κατάστημα της Λεωφόρου Συγγρού υπήρχε αποκλειστική προσφορά στα € 48. Ακολουθούμε συνεχώς την πολιτική ειδικών προσφορών σε συγκεκριμένα καταστήματα και φροντίζουμε να τις επικοινωνούμε στους καταναλωτές μας μέσω ειδικών ενημερωτικών εντύπων μέσα στο εκάστοτε κατάστημα.
Ο πελάτης μας διαμαρτυρήθηκε για τη χρηματική διαφορά (σε σχέση με τα χρήματα που είχε καταβάλλει στο κατάστημα της Γλυφάδας) και το προσωπικό του καταστήματός μας πήρε την πρωτοβουλία να επιστρέψει τη διαφορά της τιμής στον καταναλωτή.
Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία άθελα μας προκλήθηκε στον αναγνώστη σας και πελάτη μας. Περιμένουμε όλους τους καταναλωτές τόσο στο κατάστημά μας στη Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ όσο και στο υπόλοιπο δίκτυο της Electro World για να λύσουμε οποιαδήποτε απορία και να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση."
Διευθυντής καταστήματος Electro World, Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ.
Share on Facebook