Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

"Καταγγελία για τα entos by sato"


"θα ήθελα να καταγγείλω σε σένα (αφού σε αυτή τη χώρα μόνο από δω μπορείς να βρεις κάπως το δίκιο σου) την απαράδεκτη και εντελώς ληστρική συμπεριφορά του καταστήματος ENTOS BY SATO.Ως γνωστό, η εταιρία διαφημίζεται για τις πολύ χαμηλές τιμές και τις προσφορές που κάνει, γεγονός που παραπλανεί τον καταναλωτή...



βρίσκοντας έτσι ευκαιρία να του τα παίρνει με πλάγιους τρόπους. Έτσι λοιπόν κι εγώ, αφού έκανα την απαραίτητη έρευνα αγοράς αποφάσισα να αγοράσω 4 καρέκλες τραπεζαρίας που τις είχε σε προσφορά 20¤ φθηνότερα από ότι η NEOSET.
4 * 50¤ = 200¤ λοιπόν σύνολο οι καρέκλες, ε? Όχι ακριβώς, καθώς οι καρέκλες δεν διατίθενται στο κατάστημα (ασχολίαστο, αν και δεν είναι τίποτα τρομερό σε μέγεθος) αλλά στην αποθήκη. Λογικό θα πείτε όλοι και συμφωνώ...
Η αποθήκη μου όμως χρεώνει 50¤ για να μου τις φέρει. Το SATO όμως, επειδή σέβεται και είναι κοντά στον πελάτη, μου επιτρέπει να γλιτώσω αυτό το ποσό και να πάω να της πάρω αυτοπροσώπως. Πολύ ωραία μέχρι εδώ, τίποτα το μεμπτό, έτσι?
Έτσι.. αφού εδώ ξεκινάει η κοροϊδία και η κλεψιά:
Η αποθήκη είναι στον Ασπρόπυργο (ή κάπου εκεί κοντά), είναι ανοιχτή (άκουσον άκουσον!!!!) ΜΟΝΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΗ 9 - 12 ΤΟ ΠΡΩΙ και δέχεται ΜΟΝΟ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ!!!!!!!!!!!
Κοινώς, ή μας πληρώνεις άλλα 50¤ (μια καρέκλα ακόμη αγόραζα) ή θα τα χάσεις από το μεροκάματο και τη βενζίνη που θα κάψεις μέχρι εκεί!!!!
Και να σου πω και κάτι, δε με νοιάζει για τα 50¤ όσο για την απαράδεκτη αυτή συμπεριφορά να σου τα αρπάζουν με το στανιό, θεωρώντας όμως ότι είναι δημοκρατικοί.
Φυσικά η πληροφορία αυτή δεν αναφέρεται πουθενά στους πολυδιαφημιζόμενους καταλόγους της εταιρίας, ειδικά για τέτοια μικροέπιπλα που δε φαντάζεσαι ότι θα υπάρχει κόστος μεταφοράς και αναμονή.

Ελπίζω να το αναρτήσεις για να ενημερωθούν και άλλοι και να μην παρασύρονται από διαφημίσεις και φυλλάδια αλλά να είναι προσεκτικοί τι κι από που το αγοράζουν."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Eτσι την πατησα και εγω.Πηγα σε μαγαζι Εντος για να εκμεταλευτω μια προσφορα μισοτιμης που εκαναν.Τα πραματα εκαναν απο 1600 ευρω 800 ευρω.Πριν πληρωσω ομως μου ειπαν οτι αν θελω την εγγυηση της εταιρειας θα πρεπει να μου τα μεταφερουν αυτοι και να δωσω επιπλεον 9% επι της αξιας.Ποιας αξιας ομως??? Της αρχικης τιμης (1600 ευρώ), αλλιως δε θα ειχα εγγυηση.Ειμαστε σοβαροι??Ποια εκπτωση μας παραμυθιαζουν?Και δηλαδη αν ενα πορτατιφ εχει 200 ευρω και ενα γραφειο 150 τοτε το πορτατιφ θελει πιο πολλα μεταφορικα απο το γραφειο?
Αστε που μου ηρθαν χτυπημενα,(ευτηχως ειχα παρει την εγγυηση), αστε που μου το αντικατεστησαν με αλλο χτηπυμενο μετα απο 2 εβδομαδες γιατι ετσι γινετε σε μεγαλες εταιρειες, αστε που με ξεγελασαν(γιατι ισως ειμαι μπουνταλας) και μου πουλησαν κρεββατι (μοντελο DONNA) που κουναει απιστευτα ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΒΙΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ.Χιλιες φορες μικρα μαγαζια....."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook