Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

"Παρανομια EUROBANK"


"Αρχες Μαιου εστειλα στη EUROBANK αιτηση μεταφορας υπολοιπου με μια φορμα τυπωμενη απο το site της Τραπεζας πανω στην οποια ηταν ηδη τυπωμενο το επιτοκιο (0% για 12 μηνες). Την αιτηση την ειχα κατεβασει τελος Απριλιου. Μετα απο δικη μου πρωτοβουλια πηρα τηλ (περιπου 10 μερες μετα) και εμαθα οτι η μεταφορα ειχε εγκριθει. ΟΜΩΣ επειδη ειχα ακουσει οτι το 0% ειχε σταματησει απο την Τραπεζα σαν προσφορα, ρωτησα με τι επιτοκιο ...
εγινε η μεταφορα. Με πηραν τηλεφωνο μετα απο μερες (γιατι δεν μπορουσαν να μου απαντησουν αμεσως!!!) και με πληροφορησαν οτι η μεταφορα εγινε με τρεχον επιτοκιο (περιπου 9%). Τους ειπα οτι εγω ΠΟΤΕ δεν ζητησα επιτοκιο 9% και αν ειχε σταματησει η προσφορα και ημουν εκπροθεσμος, επρεπε να απορριφθει η αιτηση. Αυτα αρχισαν οπως σας ειπα αρχες Μαιου και ακομα η τραπεζα δεν εχει δωσει λυση. Αντιθετα πηρα και λογαριασμο καρτας στον οποιο φαινεται η μεταφορα και δεν ξερω τι να κανω...Εχω μια καθαρη παρανομια...απο την τραπεζα και μου ζητανε να πληρωσω και τοκους για κατι που δεν ζητησα!!! Πηρα και τον Τραπεζικο μεσολαβητη για βοηθεια , αλλα ειπα να το γνωρισω και ευρυτερα για αποφυγη απο αλλους!!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook