Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

"Καταγγελία για Eurobank"


"Θέλω να μοιραστώ κάτι μαζί σας που με έκανε έξαλλη.
Η μητέρα μου εχει δύο πιστωτικές κάρτες της Eurobank
οι οποίες τους τελευταίους δύο μήνες είναι σε καθυστέρηση.
Σήμερα λοιπόν τηλεφώνησαν...



σε συγγενικό μας πρόσωπο.
Στην αρχή ζήτησαν τη μητέρα μου και επειτα είπαν αν είμαστε συγγενεις να την ενημερώσουν οτι έχει εκκρεμότητες
και να επικοινωνήσει με την τράπεζα!!!!
Δηλαδή τι ακριβώς κάνουν? Παίρνουν σβάρνα τον
τηλεφωνικο κατάλογο και ψάχνουν τους συγγενείς?
Με ποιό δικαίωμα ενημερώνουν τρίτους για τυχόν εκκρεμότητες?
Είναι τουλάχιστον ΑΛΗΤΕΙΑ. Δεν με απασχολεί αν είναι τακτική
της ίδιας της τράπεζας ή κάποιας εισπρακτικής. Είναι καθαρός εκβιασμός.
Παρακαλώ πολύ αν κάποιος γνωρίζει πως πρέπει να κινηθούμε ας απαντήσει.

ΥΓ: Προς αποφυγή παρεξηγήσεων μέχρι πριν δυο μήνες πληρώναμε κανονικά
και εννοείται οτι θα συνεχίσουμε να το κάνουμε.Απλά το τελευταίο διάστημα
ζοριστήκαμε όπως και πολλοί άλλοι."

ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Θα ηθελα και εγω να αναφερθω με την σειρα μου για το σχολιο προσ την eurobank διοτι οι εν λογο κυριοι αν ειναι κυριοι.Λοιπον οντως εχω καποιεσ καθυστερησεις αλλα δεν μπορουν να παιρνουν τηλεφωνο και ειδικα στον αδερφο μου στην αλεξανδρουπολη ενω εγω μενω αθηνα και να του λενε οτι με κρυβει ενω την ιδια στιγμη εγω βρισκομουν στην eurobank ακτη μιαυλη για νεο διακανονισμο.Θελω να σας ενημερωσω οτι ο αδελφος μου πασχει απο σοβαρη ασθενεια στον νοτιεο μυελο και κανει αιμοκαθαρση καθε 2 εβδομαδες και την συγκεκριμενη ημερα μολις ειχα βγει απο το νοσοκομειο.Συμπαρισταμε καιεγω με την σειρα μου στην αναγνωστρια που εστειλε το κειμενο για την εν λογω τραπεζα.Ισως πρεπει να βρεθει καποιος να μας προστατευση .Οσο για το προσωπικο της τραπεζας καλυτερα να μην κανω σχολια."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Αγόρασα πριν τριάμισι χρόνια ένα αυτοκίνητο με διακανονισμό, η εταιρεία προώθησε δάνειο μέσω της Εurobank ύψους 16000 e, το υπόλοιπο σήμερα είναι 9500.
Πήγα σήμερα 10/6/2010 σε υποκατάστημα της τράπεζας, είπα ότι θέλω να μειώσω τη δόση ( είναι 236 e) και να εφαρμόσουν τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης για την διευκόλυνση των δανειοληπτών. Μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί το αυτ/το έχει παρακράτηση κυριότητας !!!!!!
Είναι δυνατόν η τράπεζα να έχει εξασφαλίση τα χρήματά της με την παρακράτηση κυριότητας,και αυτό να είναι αρνητικό για αύξηση του χρόνου αποπληρωμής
που στην προκειμένη περίπτωση θα είναι σε βάρος μου? Κάτι δεν πάει καλά με αυτούς,μήπως θέλουν άλλα 28 δις και τότε να μας εξυπηρετήσουν!!!
Τα στοιχεία στη διάθεσή σας. Ευχαριστώ θερμά."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook