Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

"Καταγγελία για το facebook"


"Θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία σχετικά με το Facebook:την περασμένη Παρασκευή πήγα να συνδεθώ στο προφίλ που διατηρώ περίπου ένα χρόνο τώρα αλλά μόλις έβαλα το mail και τον κωδικό πρόσβασης μου έβγαλε ένα μήνυμα...


ότι ο λαγαριασμός μου είναι απενεργοποιημένος.Από τότε έχω στείλει 2 mails στην διεύθυνση disabled@facebook.com αλλά απάντηση ακόμα περιμένω....Το παράξενο είναι ότι την ίδια μέρα είχα μπει κανονικά προηγουμένως στο facebook και ο λογαριασμός μου ήταν ενεργοποιημένος.Παρακαλώ αν μπορείτε να μου πείτε τι μπορώ να κάνω, καινούριο λογαριασμό βέβαια μέχρι να λάβω απάντηση αποκλείεται να ανοίξω."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"Ακριβώς το ίδιο μου συνέβει πρίν 3 εβδομάδες.
Απάντηση δεν έλαβα παρα τα απανωτά e mails.

Αναγκάστηκα και έφτιαξα καινούργιο profile...:

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"ΣΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ FACEBOOK,ΠΟΥ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΝΕΡΓΟΣ ΚΤΛ, ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΕΜΠΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΛΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ FACEBOOK, ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ? Η' ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"πριν περιπου 3 βδομαδες ειχε γινει ενα παρατραγουδο με το facebook και ειχαν βγει στην φορα προσωπικα στοιχεια απο account(η κατι τετοιο) και το face αναγκαστηκε να κλεισει αυτα τα account για να μην γινει καμια βλκεια με τα στοιχεια που ειχαν κλαπει ... και ενας φιλος επισης που ειχε account του το διεγραψαν την ιδια μερα που ειχα διαβασει αυτη την ειδηση(εδω στο τροκτικο αν θυμαμε καλα) ..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"Φιλε μου δεν εισαι ο μονος, αλλα πρεπει να καταλαβεις οτι το Φατσοβιβλιο δεν ειναι Google, σε πουλαει μεχρι αηδιας.
Το ιδιο με σενα εγινε και σε μενα πριν 1 μηνα.
Εστειλα 2 μηνυματα και πηρα 2 διαφορετικεσ απαντησεις μεσα σε 2 μερες.
1) Στο πρωτο μου ειπαν οτι εκανα σπαμ, και εστελνα για νεους φιλους. Απαντηση και ειναι η αληθεια, Ε#ιχα μονο 40 φιλους και δεν ειχαν στειλει αιτηση για φιλο εδω και 4 μηνες μονο αποδοχη εκανα σε 2 απο εξωτερικο. ΚΑι ζητησα αποδειξεις και στοιχεια για το πως το λενε αυτο και με κατηγορουν χωρις να το κανω. ΚΑμια απαντηςη
2) Το δευτερο ειναι πιο προκλητικο και προσβλητικο. Μου ειπαν με πλαγιο τροπο Νεο-Ναζι επειδη εχω ξυρισμενο κεφαλι, και οτι παρενοχλω ατομα. Φιλε μου μονο με φιλους Μιλουσα.
Απαντηση δικια μου. Επειδη το να με αποκαλεις οπος με αποκαλεσατε,γιατι εγχ αυτο καταλαβα, ειναι μεγαλη προσβολη, απαιτω αποδειξεις που το στηριζετε αυτο ,γιατι η προσβολη που μου κανατε μου δινει το δικαωμα να παω στο δικαστηριο. Λοιπον απαιτω το Ip,database information with many details, το οποιο αποδυκνυει αυτο που με κατηγορησατε.

ΚΑμια απαντηση, και απο οτι καταλαβα το φατσοβιβλιο το παιζει κρατος , το γοογλε ειναι πιο σωστο και σεβεται...ΑΠλα τα πραγματα."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook