"Είμαι ένας νέος, που πρίν 4 χρόνια λόγω οικονομικών δυσχερειών, συμμετείχα σε δημοσκοπικές έρευνες της εταιρείας Focus και άλλων γνωστών εταιρειών του είδους (Icap, κτλ). Η αμοιβή για τις συμμετοχές μου ήταν άλλοτε δωροεπιταγές σε Super Market και άλλοτε 20-30 ευρώ (σε ένα φακελάκι για να μην υπάρχει καμμία απόδειξη ποιός σε πλήρωσε και γιατί).
Για να λάβεις συμμετοχή σε αυτές τις έρευνες έρχεσαι ...
σε επαφή με τον "στρατολόγο", ο οποίος αφού εξετάσει οτι πληρείς κάποια κριτήρια (ηλικία, μόρφωση, δραστηριότητες κτλ) που ικανοποιούν το προφίλ των ατόμων, τα οποία θα είναι το "δείγμα" στην έρευνα που διεξάγουν, σε ενημέρωνουν εκ των προτέρων για λογαριασμό ποιας εταιρείας γίνεται η έρευνα και σε καθοδηγούν για το τι πρέπει να υποστηρίξεις. Έτσι λοιπόν συμμετείχα στο ξενοδοχείο Divani Caravel σε μια έρευνα για λογαριασμό γνωστής ραδιοφωνικής εκπομπής όπου έπρεπε να υποστηρίξω πως ακούω κυρίως αυτό το σταθμό και προτιμώ τη μουσική του. Από τότε συνειδητοποίησα, και εφόσον είχα λάβει συμμετοχή σε έρευνες για εταιρείες τροφίμων, εμφιαλωμένων νερών κτλ, πως καμία δημοσκόπηση - έρευνα δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα, αλλά είναι το αποτέλεσμα "μαγειρέματος" και μόνο.
'Οποιος αμφισβητεί τα λέγομενα μου μια έρευνα θα τον πείσει..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook