Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Καταγγελία για εταιρεία Gold Air


"Το ιστορικό έχει ως εξής για να μην σας κουράζω.

Είναι να επιστρέψουμε από Γενεύη για Αθήνα με την αεροπορική εταιρεία Boboo και η πτήση ακυρώνεται λόγω του ηφαιστείου. Ακυρώνουμε τα εισιτήρια και επιστρέφουμε με εναλλακτικό τρόπο. Στην Γενεύη μας αναφέρει η αεροπορική εταιρεία Baboo ότι θα μας επιστρέψει όλα τα...

χρήματα του εισιτηρίου. Με την επιστροφή μας στην Ελλάδα μας ενημερώνει το τουριστικό γραφείο που κάναμε την κράτηση ότι η εταιρεία Gold Air που εκπροσωπεί την αεροπορική εταιρεία Βaboo στην Ελλάδα του έστειλε έγγραφο που τον ενημερώνει ότι μας επιστρέφει 84,90 ευρώ από το εισιτήριο τα οποία και το γραφείο με την σειρά του μας τα επιστρέφει σε εμάς.

Επειδή όμως κάτι δεν μου αρέσει σε όλο αυτό θεωρώντας ότι τα χρήματα που δικαιούμαι είναι περισσότερα έρχομαι σε επικοινωνία με την εταιρεία Gold Air για να μου δώσει αντίγραφο του εισιτηρίου μου ώστε να ενημερωθώ πόσο ακριβώς κάνει το εισιτήριο και αν όντως είναι 84,90 που μας επιστρέφουν.

Αφού στην αρχή μου λένε από την Gold Air ότι θα μου το δώσουνε σε 48 ώρες μετά από 10 μέρες σχεδόν μου λένε ότι τελικά πρέπει να κάνω το αίτημά μου γραπτώς. Στο διάστημα των δέκα ημερών ήδη έχω επικοινωνήσει με την εταιρεία Baboo στην Ελβετία και μου έχουνε αναφέρει ότι θα έπρεπε να πάρω 101,90 ευρώ και όχι τα 84,90 που έστειλε χαρτί η εταιρεία Gold Air στο πρακτορείο ότι δικαιούμαστε, δηλαδή διαφορά 17 ευρώ λιγότερα. Ήμασταν ένα group 21 ατόμων άρα έχουμε συνολικά μια διαφορά 357 ευρώ.

Παράλληλα από τότε έχω αποστείλει 2 έγγραφα στην εταιρεία Gold Air και βέβαια δεν έχω πάρει καμία απάντηση μέχρι τώρα. Ούτε στο να μου δώσουν αντίγραφο του εισιτηρίου μου ούτε γιατί μας επιστρέφουν λιγότερα χρήματα.

Έχω ενημερώσει υπουργεία και καταναλωτικές οργανώσεις γιατί θεωρώ απαράδεκτο να ζητάω να μου δώσουνε αντίγραφο του εισιτηρίου μου και να αδιαφορούνε εδώ και τόσες μέρες.

Τελικά τα χρήματα που μου λένε από την Ελβετία ή τα χρήματα που μου δίνουνε στην Ελλάδα είναι τα σωστά. Και αν υπάρχει κάποια κράτηση για αυτά τα 17 ευρώ για πιο λόγο γίνεται. Άραγε αυτά τα 17 ευρώ από εμένα και όλων των άλλων που ακύρωσαν τα εισιτήρια με την συγκεκριμένη εταιρεία που πήγανε; Εμφανίζονται πουθενά ώστε να έχουνε και της ανάλογες κρατήσεις υπέρ του δημοσίου.

Πώς μπορεί τελικά να προστατευθεί ένας καταναλωτής από την αδιάφορη στάση μιας εταιρείας να ενημερώσει των πελάτη της. Μετά θέλουμε και τουρίστες να έρθουνε στην χώρα μας και να συνεργαστούν με εταιρείες που ούτε καν απαντάνε στα γραπτά αιτήματα των πελατών τους

Τα ακούτε κύριοι στα αρμόδια υπουργεία; Σας έχω στήλη και την επιστολή μου και περιμένω έστω και τώρα να ενεργοποιηθείτε για να μην αντιμετωπίζουν τους καταναλωτές επιτέλους κάποιες εταιρείες σαν ηλίθιους.

Έχουμε δικαιώματα όσο και αν δεν αρέσει αυτό σε κάποιους που είχανε μάθει διαφορετικά."

Αναγνώστης

Share on Facebook