"Σχετικά με την επιστολή μου που είχατε φιλοξενήσει θα ήθελα να ενημερώσω όλους τους αναγνώστες του τρωκτικού ότι ύστερα από τις επιστολές μου προς την εταιρεία Gold Air με ενημερώσανε ότι τελικά είχε κάνει λάθος το σύστημα και δεν εμφάνισε επιστροφή 17 ευρώ που θα έπρεπε να έχω πάρει και τελικά μου τα επιστρέψανε. Φαντάζομαι ότι το σύστημα δεν θα έκανε λάθος μόνο...
στο δικό μου εισιτήριο αλλά και σε άλλους επιβάτες που είχανε την ίδια περίπτωση να ακυρώσουνε το εισιτήριο τους λόγω της ηφαιστιογενούς τέφρας. Θα ήθελα να ενημερώσω τους αγαπητούς φίλους του τρωκτικού ότι όποιος έχει παρόμοια περίπτωση ας κοιτάξει μήπως και στο δικό του εισιτήριο του επιστρέψανε λιγότερα χρήματα λόγω λάθους του συστήματος……
Ας γίνουμε ενεργοί καταναλωτές και ας μην χαρίζουμε ούτε ένα ευρώ σε κανέναν"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook