Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Κυπριακή υπόθεση το Greek idol


Λίγο πριν τον τελικό του Greek Idol η Νικόλ Παπαριστοδήμου και η Βαλάντω Τρύφωνος μιλούν για το παιχνίδι αλλά και τις εμπειρίες που αποκόμισαν από αυτό. Στην ερώτηση για το αν έχουν ελαττώματα η Βαλάντω απάντησε....


“Έχω, έχω. Όπως όλοι. Αγχώνομαι πολύ και δεν ανοίγομαι εύκολα. Επίσης είμαι απαισιόδοξη, αλλά προσπαθώ να το δουλέψω επειδή δεν μου αρέσει. Τους φίλους μου τους ενθαρρύνω να μην είναι έτσι, αλλά για μένα τα βλέπω λίγο μαύρα τα πράγματα. Τώρα όμως προσπαθώ να αλλάξω και να βλέπω την πιο φωτεινή πλευρά τους.” Όσο για το ποια Ελληνίδα τραγουδίστρια θα θέλανε να μοιάσουν η Νικόλ δήλωσε: “Στην Έλενα Παπαρίζου. Είναι πιο ποπ τραγουδίστρια και μου αρέσει πάρα πολύ το στυλ της. Είναι το είδωλό μου.” Όσο για τις συμβουλές της Ρούλας Κορομηλάς που κράτησαν τα δυο κορίτσια δήλωσαν: “Να είμαστε ο εαυτός μας και να μην αγχωνόμαστε. Πραγματικά είναι πάντα δίπλα μας και μας παρακολουθεί στις πρόβες.”

Πηγή: ΟΚ

Share on Facebook