"Αγαπητοί συντάκτες του troktiko
Σήμερα δημοσιεύσατε σχόλιο αναγνώστη με θέμα "Για την Hellas Off line" που αφορά σε πίστωση λογαριασμού.
Θα παρακαλούσαμε είτε να μας αποστείλετε τα στοιχεία του αναγνώστη – εφόσον και ο ίδιος επιθυμεί- είτε να επικοινωνήσει ο ίδιος μαζί μας στο ...
ccu@hol.gr ώστε να φροντίσουμε για την άμεση επίλυση της περίπτωσης αυτής.
Σχετικά με τη διαδικασία που ακολουθεί η εταιρεία μας σε παρόμοια περιστατικά, αναφέρουμε ότι με τη γνωστοποίηση του θέματος από τον συνδρομητή, η εταιρεία μας προβαίνει σε άμεσες αλλά και αποτελεσματικές ενέργειες. Η hellas online έχει υιοθετήσει διαδικασίες και μεθόδους υποστήριξης οι οποίες διευκολύνουν την άμεση εξυπηρέτηση του συνδρομητή, καθιστώντας την ως έναν από τους πιο αξιόπιστους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, αφού ο χρόνος αποκατάστασης του ζητήματος δεν ξεπερνά τις δύο με τρεις ημέρες.
Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί κεντρικό στόχο της εταιρείας μας, στα πλαίσια βεβαίως της αμοιβαίας εμπιστοσύνης, κατανόησης και σεβασμού.
Ευχαριστούμε πολύ
Διεύθυνση Εταιρικής Επικοινωνίας hellas online
Share on Facebook