Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

"Απάντηση στην απάντηση της HELLENIC SEAWAYS"


"Προς τιμήν της εταιρείας είναι που απάντησε αλλά καλύτερα θα ήταν η απάντηση να ήταν πιό ουσιαστική και όχι μία ευκαιρία για να κάνει διαφήμιση γιατί με τον τρόπο που απαντούν αυτό προσπαθουν να κάνουν και μάλιστα με έναν άσχημο τρόπο(σαν να είναι copy-paste απο διαφημιση τους)...




Για να τα δούμε τα πράγματα ένα-ένα:Η εταιρεία απαντά πως η θέση business είναι σε διαφορετικό κατάστρωμα με λιγότερα πυκνά καθίσματα και μεγαλύτερα σε μέγεθος.Μα είναι σοβαρή απάντηση αυτή.Και οι 4 πράκτορες που ρώτησα(γιατί είχα την εντύπωση πως δεν είναι στάνταρ οι τιμές και είπα να κάνω έρευνα αγοράς) μαζί και η κοπέλα απο το γραφείο της ίδιας της εταιρείας, είναι τρελοί που μου είπαν ότι πανω κάτω στο ίδιο σημείο είναι όλοι;Τόσο πολύ διαφέρουν δηλαδή αυτες οι 2 θέσεις που αξίζουν αυτή τη διαφορά στα χρήματα.Και εμένα δεν μου δίνεται η επιλογή και όρθιος αν θέλω να καθίσω.Ας ρωτάνε τους πελάτες για να το επιβεβαιώσουν αν θεωρούν πως υπάρχει διαφορά αξιοπρόσεχτη.Και μήπως να φανταστώ ότι αυτό το ξέρουν και οι ίδιοι αφού κλείνονται πρώτα τα "φθηνά εισητήρια και μετά ο κόσμος αναγκαστικά αγοράζει τα άλλα;

Το ότι ¨¨προτιμάται από μεγάλο αριθμό τουριστών που πραγματοποιούν τις διακοπές τους στην περιοχή του Ηρακλείου και όχι μόνον"" επίσης μου είπαν στα πρακτορεία που πήγα μετά απο συζήτηση για την ακρίβεια τως εισητηρίων ότι είναι πάρα πολλοί οι τουρίστες και κυρίως ξένοι που όταν μαθαίνουν τις τιμές των εισητηρίων αλλάζουν γνώμη και τελικά δεν πηγαίνουν προς κυκλάδες αλλά προτιμούν να κάτσουν μόνο στο Ηράκλειο ή να συνεχίσουν τις διακοπές τους στην υπόλοιπη Κρήτη.
Επίσης στο "από τη στιγμή που ο επιβάτης μας ρώτησε τις τιμές μέχρι την ώρα που τελικώς αποφάσισε να αγοράσει το εισιτήριο"" απλά να ενημερώσω πως ήταν απο το προηγούμενο απόγευμα στο επόμενο πρωί και κυρίως πως τα εισιτήρια τα έκλεισα σχεδόν μήνα πρίν το ταξίδι μου(συγνώμη που δεν ΄ήξερα για αυτό απο το προηγούμενο καλοκαίρι)
Τέλος για το ότι η εταιρεία κρατάει τα 2/3 του κόστους του εισιτηρίου δεκτό χωρίς καν να το ψάξω αλλά μήπως και αλλού το ίδιο δεν συμβαίνει.Και τα καράβια που πηγαίνουν προς Πειραιά το ίδιο κρατάνε απο το εισιτήριο και παρόλαυτα τα εισιτήρια ξεκινάνε απο 19 ευρώ.Οπότε το συμπέρασμα είναι ότι το μόνο που επηρεάζει είναι ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.Γιατί αν είχε 3 και 4 δρομολόγια καθημερινά απο διαφορετικές εταιρείες και πάλι κύριοι τα 2/3 θα κρατούσατε αλλά δεν θα περιμένα να γεμίσουν οι άλλοι για να γεμίσετε και εσείς
Συμπέρασμα:πληρώνουμε που πληρώνουμε καθημερινά παντού σαν μ@λ@κ3ς μην νομίζουν πως δεν το παίρνουμε χαμπάρι(αυτό δεν πάει προς τη συγκεκρινένη εταιρεία και είναι γενικά για την καθημερινότητα μας και την αντιμετώπιση απο όλες σχεδόν τις εταιρείες)."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"καλό είναι μιας και άνοιξε το θέμα, να τεθούν μερικά ζητήματα από τις μικρές κομπίνες που στήνουν καθημερινά οι ναυτιλιακές αλλά και οι πράκτορες..

Το πρώτο σενάριο λοιπόν έχει ως εξής.
Εστω για παράδειγμα ότι υπάρχει ένα δρομολόγιο που αναχωρεί την Παρασκευή το απόγευμα από Πειραιά.
Οι πράκτορες, ξέρουν ότι το καλοκαίρι θα φουλάρει το καράβι, οπότε τι κάνουν, κάτι πολύ απλό.
Κόβουν όσα εισιτήρια μπορούν σε άσχετα ονόματα
Παπαδόπουλος Α, Β Γ Δ κλπ
το ίδιο και με τα αυτοκίνητα.
Προσέξτε, δε κάνουν κράτηση σε άσχετο όνομα, ΚΟΒΟΥΝ κανονικά το εισιτήριο.
Και φυσικά, κόβουν τα φτηνά πρώτα.
Οπότε τι έχει συμβεί εδώ.
Πάει ο ενδιαφερόμενος στο site της εταιρίας, ή σε ένα πρακτορείο και του λένε, δεν υπάρχουν εισιτήρια, ή υπάρχουν τα ακριβά.
Οπότε και ο πολίτης που ένα ΣΚ έχει, κάνει πέτρα την καρδιά του και το αγοράζει όσο όσο.

Τι γίνεται όμως τώρα, 10 λεπτά πριν φύγει το καράβι, οι πράκτορες ακυρώνουν ομαδικά τα εισιτήρια και ξαφνικά εκεί που το καράβι ήταν πλήρες βρίσκετε να ταξιδεύει με άδειες θέσεις στην οικονομική θέση!
Η εταιρία από τη μεριά της δε μπορεί να κάνει κάτι για το συγκεκριμένο φαινόμενο, ή απλά δε θέλει.

Το σενάριο αυτό που σας περιγράφω, είναι πολύ εύκολο να το διαπιστώσει κανείς τις μέρες αιχμής, αρκεί να κατέβει στον Πειραιά στα δεκάδες πρακτορεία και παρότι δεν θα βρίσκει πουθενά εισιτήριο πχ για Σύρο, όλα τα πρακτορεία έχουν να του δώσουν να ταξιδέψει ακόμα και αυτοκίνητο και καμπίνα και ότι τραβάει η όρεξή του. Και ΩΩΩ! τι σύμπτωση, τα εισιτήρια είναι ήδη κομμένα και να ρωτήσετε θα σας πουν ότι μόλις ακύρωσε ένας πελάτης.

Το δεύτερο σενάριο είναι επίσης απλό και το κάνει η ίδια η εταιρία, όταν πχ υπάρχουν μέρες που το καράβι δε γεμίζει.
Δεσμεύει όλα τα φτηνά, ή όσα τέλος πάντων θέλει, αναγκάζοντας τους πράκτορες να πουλάνε τα ακριβά.
Ανάλογα με την πληρότητα αποδεσμεύει σιγά σιγά εισιτήρια.
Επίσης ένα φαινόμενο που όλοι έχετε βιώσει κάποια στιγμή σε μέρες αιχμής, όπου αναγκαστήκατε να μπείτε στο καράβι με Α θέση και τελικά το καράβι ήταν μισογεμάτο...

Ολα αυτά φυσικά είναι παράνομα. αλλά ποιος τα κοιτάει???

Και μιας και γράφω, θα κάνω άλλη μια καταγγελία.
Πως μπορεί να ταξιδεύουν υπεράριθμοι με τα καράβια και να μην ανοίγει μύτη?
Είναι επίσης μια απλή καλοστημένη κομπίνα.
Εις γνώση τους εταιρίες και πράκτορες κόβουν εισιτήρια με άλλες ημερομηνίες.
πχ ταξιδεύει 15 Αυγούστου και το εισιτήριο σου λέει 15 Σεπτέμβριοι
για την ακρίβεια 15/09
Ετσι
και ο επιβάτης έχει εισιτήριο, και η εταιρία έχει εισπράξει και όλοι χαρούμενοι...
Για σκεφτείτε να βρείτε εισιτήριο κατάστρωμα για Σαντορίνη τον Δεκαπενταύγουστο με αυτό τον τρόπο...
θα πείτε και ευχαριστώ!!
Αυτό γίνεται φυσικά στις μη αριθμημένες θέσεις...

Καλό καλοκαίρι να έχουμε και τα μάτια μας ανοιχτά.. με τις μέρες που ζούμε όλοι κοιτάνε να αρπάξουν με όποιο τρόπο μπορούν τα ευρώ μας..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook