Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Aπάντηση σε καταγγελία αναγνώστη από τα Ανδρεάδης Homestores


Σε απάντηση καταγγελίας αναγνώστη σχετικά με τα διαφημιστικά sms, η εταιρία Ανδρεάδης Homestores απαντά τα εξής:

1) Η λίστα των κινητών τηλεφώνων που χρησιμοποιεί η εταιρία για επικοινωνία με το καταναλωτικό κοινό, προέρχεται μόνο από το πελατολόγιο της και συγκεκριμένα από πελάτες που έχουν ερωτηθεί ...
για τη χρήση sms προς ενημέρωσή των προσφορών.

2) Η εταιρεία Ανδρεάδης Homestores ουδέποτε προέβη σε αγορά πακέτων sms από τις διάφορες εταιρίες οι οποίες νοικιάζουν ή πουλούν αντίστοιχες λίστες κινητών τηλεφώνων.

3) Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης δεν επιθυμεί ενημέρωση μέσω sms μπορεί να καλέσει στο τηλεφωνικό κέντρο και αυτόματα να διαγραφεί το κινητό του τηλέφωνο από τη λίστα αποστολής ή να στείλει email διαγραφής στη διεύθυνση της εταιρίας. (info@andreadis.com)

4) Η ανάγκη για αποστολή sms έχει προέλθει από αιτήματα πελατών που μας έχουν ζητήσει επανειλημμένα να τους ενημερώνουμε σχετικά με τις προσφορές μας.

5) Αποστολές sms γίνονται μία ή το πολύ 2 φορές το μήνα και όχι κατά «δεκάδες» κάθε μήνα όπως έχει αναφερθεί από αναγνώστη.

6) Οι ώρες αποστολής είναι κυρίως απογευματινές για να μην υπάρξει ενόχληση. Αν το sms φθάσει στον παραλήπτη οποιαδήποτε άλλη ώρα της ημέρας, έχει να κάνει με το δίκτυο του παραλήπτη και όχι με την ώρα αποστολής από την εταιρία.

7) Η εταιρία Ανδρεάδης Homestores ουδέποτε έστειλε κείμενο sms που αφορά σε καρέκλες μπαμπού τις οποίες δεν έχει και ουδέποτε εμπορευτεί.

(σε απάντηση στην καταγγελία του αναγώστη). Οι μοναδικές ενημερώσεις που στέλνονται μέσω sms προς τους πελάτες της εταιρίας, αφορούν αποκλειστικά και μόνο σε ολοκληρωμένες ενέργειες marketing που γίνονται για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στα καταστήματά μας.


Τέλος η εταιρία Ανδρεάδης Homestores κατανοώντας τη κρίση της αγοράς, στηρίζει τον πελάτης της και προχωράει σε προωθητικές ενέργειες marketing που προσπαθούν να τονώσουν το ενδιαφέρον στις αγορές του καταναλωτικού κοινού.

Με εκτίμηση,







Share on Facebook