"Αποφασισα να αγορασω ενα αυτοκινητο διαθετοντας ενα ποσο απο 12.000-15.000 ευρω μετρητα. αφου περασα διαφορες εταιριες seat scoda vw reno kai fiat η Hyundai στην αρτα με επεισε οτι αν την προτιμησω θα εκανα την καλυτερη επιλογη διοτι θα μου εκδοσουν μια...
καρτα εμπορικης one credit θα την χρησιμοποιω στις αγορες και αναλογα τους ποντους θα εχω δωρεαν το σερβις τα λαδια κλπ.
καθολου κακο σκεφτηκα και εκανα την αγορα του αυτοκινητου 14.500 ευρω και ξεκινησα οτι αγορες εκανα τις χρεωνα στην καρτα (βενζινες σουπερ μαρκετ κλπ). οταν ηρθε η ωρα του σερβις εκπληκτος ανακαλυψα οτι η εν λογω αντιπροσωπεια Hyundai Τσιρωνης δεν ειχε την δυνανοτητα να το κανει αυτο διοτι δεν ειχε λεει το σχετικο μηχανημα να αφαιρει ποντους οτι δεν τους το χορηγουν οτι δεν μπορουν να επικοινωνησουν με την εταιρεια που βγαζει την καρτα και ειναι συμβεβλημενη η Hyundai για την εκδοση της καρτας και ενα σωρο αστειες δικαιολογιες που κρατησαν ενα χρονο. εκ των υστερων βεβαια εμαθα οτι ειχε προβληματα με την εμπορικη τραπεζα που φυσικα εμενα δεν με ενδιαφερουν βεβαιως . ερωτω λοιπον εγω. πως με προστατευει η Hyundai , απο τους διαφορους αντιπροσωπους? διοτι σε επικοινωνια που ειχα με τα κεντρικα στην αθηνα μου ειπαν να παω αγρινιο ιωαννινα η πρεβεζα να κανω τα σερβις και να αφαιρω τους αντιστοιχους ποντους.
να η κοροιδια του εν λογω αντιπροσωπου που σε παραπλανα να αγορασεις το αυτοκινητο. και η πλακα ειναι πως με πηραν τηλ κανοντας γκαλοπ δηθεν αν σκεφτομαι να αγορασω αλλο αυτokινητο ποτε ποσο κλπ. εννοειται πως απαντησα..ποτε πια Hyundai."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook