Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

"Kαταγγελία για Forthnet"


"Από τον Μάρτιο 2006 έως τον Μάρτιο 2010 είχα σύνδεση Internet με Forthnet
Μετά την λήξη της σύνδεσης από δική μου πρωτοβουλία η Forthnet μου απέστειλε μέσω δικηγορικής εταιρείας επιστολή στην οποία μου ζητάει να προσκομίσω απόδειξη πληρωμής...
για το διάστημα Μάρτιος 2007-Μάρτιος 2008.To ποσό το έχω πληρώσει κανονικά και έχω το σχετικό έγγραφο παροχής από την Forthnet αλλά όχι το τραπεζικό απόκομμα.
-Κατά το διάστημα αυτό (για το οποίο υποτίθεται δεν πλήρωνα) είχα κανονική σύνδεση Forthnet και δεν πήρα καμία ειδοποίηση οφειλής!!!!
-Κατά δύο αλλεπάλληλες ανανεώσεις της συνδρομής 2008-2009 και 2009-2010 δεν είχα καμία υπόμνηση για προηγούμενη οφειλή !!!
Η Forthnet δεν μου καταθέτει καμία ειδοποίηση οφειλής κατά το χρόνο της οφειλής, ούτε καμία μαγνητοφωνημένη συνομιλία .
Δηλαδή η Forthnet μου ζητά τραπεζική απόδειξη για συναλλαγή παροχής πριν τρία χρόνια, ακριβώς γιατί κανείς δεν κρατά τέτοιες αποδείξεις."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook