Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

"Kαταγγελία για Nissan"


"Πρίν απο 2 1/2 χρόνια αγόρασα ένα NISSAN QASHQAI χθές πηγαίνοντας να ανοίξω το πορτ μπαγκάζ μου έμεινε στο χέρι ένα πλαστικό που έχει για να σηκώνεις την συγκεκριμένη πόρτα. Σήμερα τηλεφώνησα σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της NISSAN για να ρωτήσω αν το καλύπτει η εγγύηση ,η οποία είναι για τρία χρόνια,μου είπαν να το πάω απο εκεί για να το δούνε. Πηγαίνοντας ήρθε ο υπεύθυνος του συνεργείου ο οποίος αποφάνθηκε...
οτι αυτό έγινε απο υπερβολικό τράβηγμα του πλαστικού και οχι απο κάποιο πρόβλημα των πλαστικών στηριγμάτων (τα οποία δεν είδε γιατί είχαν πέσει) και άρα δεν είναι πρόβλημα του υλικού οπότε δεν το καλύπτει η εγγύηση. Στο ερώτημα μου 'καλά έτσι εύκολα σπάει' η απαντησή του ήταν 'οχι' οπότε τον ξαναρωτάω 'τότε πως έσπασε' και η απάντησή του ήταν 'κάποιος πέρναγε και το τράβηξε'. Οπότε να ξέρετε όσοι έχετε την 'τύχη' να έχετε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να προσέχετε τους 'περαστικούς',γιατί το συγκεκριμένο κομάτι πλαστικό κοστίζει 130€. Και αναρωτιέμαι για πόσο μ..... μας περνάνε οι οποιηδήποτε 'υπεύθυνοι' που αποφασίζουν τι έχει συμβεί κοιτάζοντας απέξω. Το θέμα είχε και συνέχεια διότι πήρα και στο τμήμα εγγυήσεων στα κεντρικά της NISSAN στη Νικ. Ι.Θεοχαράκης ο οποίος είχε ενημερωθεί απο τον 'υπεύθυνο' του συνεργείου και μου είπε το ίδιο παραμύθι στην ερώτηση μου 'πως ο υπεύθυνος του συνεργείου κατάλαβε ότι το σπάσιμο οφείλεται σε εξωγενή παράγοντα και όχι σε αστοχία του υλικού εφόσον δεν υπήρχαν τα πλαστικά στηρίγματα για να τα εξετάσει και δεν υπήρχαν πάνω στο πλαστικό σημάδια ούτε απο χτύπημα ούτε γρατζουνιά απο κάποιο αντικείμενο που θα είχε χρησιμοποιηθεί για να το σπάσουν' η απάντηση του ήταν 'ο υπεύθυνος ξέρει' αυτό είναι 'After sale service'."


ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΝΑΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ






Share on Facebook