Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

"AΠΘ (Kτίριo Διoίκησης)"


"Για άλλη μια φορά η γραμματεία του τμήματος Αγγλικής του ΑΠΘ (Κτίριο Διοίκησης) απέδειξε τη γαιδουριά της. Έχω ορκιστεί το Νοέμβριο του 2009 και... την Παρασκευή τηλεφώνησα στη γραμματεία του τμήματός μου (Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία ΑΠΘ) να μάθω αν έχει έρθει το πτυχίο μου σε πάπυρο. Η απάντηση ήταν καταφατική. Τους ενημέρωσα πως βρίσκομαι στο εξωτερικό και θα έφτανα Θεσσαλονίκη το Σάββατο οπότε και θα διέμενα σε ξενοδοχείο μέχρι και την Δευτέρα για να παραλάβω προσωπικά το πτυχίο μου. Μου είπαν φυσικά και να περάσετε, δεν υπάρχει πρόβλημα. Τους έστειλα και ένα mail για να είμαι σίγουρη και πηγαίνω σήμερα το πρωί στη γραμματεία με τις βαλίτσες, μιας και έπρεπε να επιστρέψω στην πόλη μου γιατί δούλευα, να παραλάβω τον πάπυρο. Φτάνω στο γραφείο και προς έκπληξή μου τα πάντα είναι καλυμμένα με μαύρες σακκούλες. Υπεύθυνος πουθενά. Ο μόνος που κατάφερα να βρω ήταν ένας μπογιατζής που μου εξήγησε πως η αίθουσα βάφεται και ο υπεύθυνος έχει φύγει. Μετά από αυτό, τηλεφωνώ στην άλλη γραμματεία (308 για όσους γνωρίζουν) τους εξηγώ την κατάσταση και μου λένε πως εμείς δεν είμαστε υπεύθυνοι και δε μπορούμε να βοηθήσουμε. Ο υπεύθυνος τελικά ήρθε και ενώ του εξηγώ πως έχουμε μιλήσει και πως έχω πληρώσει ξενοδοχείο και θα χάσω το κτελ για το οποίο είχα βγάλει ήδη εισιτήριο μου είπε ότι δεν είναι υπέυθυνος αυτός και δεν μπορώ να πάρω το πτυχίο γιατί όλα είναι κλειδωμένα. Τελικά στην Ελλάδα ποιος είναι υπεύθυνος? Συνέχισε λέγοντας πως θα μπορούσα να επικοινωνήσω με κάποιο ΚΕΠ της πόλης μου να μου κάνει τη δουλειά ή να έρθει φίλη μου να το πάρει και να το στείλει μέσω ταχυδρομίου. Πείτε μου πρώτον ποιος θα εμπιστευόταν το πτυχίο του στα Ελληνικά Ταχυδρομεία, δεύτερον γιατί εγώ και ο κάθε Έλληνας πολίτης πρέπει να πληρώνουμε γύρω στα 7 άτομα στη γραμματεία της Αγγλικής, που σχεδόν ποτέ δε μας εξυπηρετούν και τρίτον γιατί θα πρέπει να είναι τα ΚΕΠ υπεύθυνα για το πτυχίο μου. Γιατί θα πρέπει να χάνω χρήματα από τη δουλειά μου και να πληρώνω ξενοδοχεία ενώ θα μπορούσαν απλά να με ενημερώσουν εκ των προτέρων?Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας πολίτης και έχω σπουδάσει σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Το μόνο για το οποίο χαίρομαι είναι το ότι πήρα υποτροφία για μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Σας ευχαριστώ όλους εσάς στα γραφεία που με τη συμπεριφορά
σας με διώχνετε κάθε μέρα από την πατρίδα μου. Μη λυπάστε που δε θα γίνουμε ποτέ κράτος. Δε θα γίνουμε ποτέ γιατί δεν το αξίζουμε. Αν τελικά διαβάσατε μέχρι εδώ, ξεχάστε αυτό που μόλις είδατε, όπως ξεχνάτε οποιαδήποτε φορά που πρέπει να διαμαρτυρηθείτε, κλείστε για άλλη μια φορά το στόμα και παρακαλάτε να σας βάλει κανένας υπουργός σε κανένα γραφείο για να παίρνετε 500 ευρώ και να φέρεστε και εσείς τότε, όπως σας φέρονται τώρα οι περισσότεροι εργαζόμενοι στις γραμματείες. Καλή σας μέρα και ευχαριστώ!Παρακαλώ να δημοσιευτεί."
Αναγνώστης


Share on Facebook